truls160 Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Faren min har en audi a4 1,6 som har litt problemer... den fungerer helt fint nesten hele tiden, men noen ganger så virker det som om den drukner seg selv! Man kan kjøre og flyte med trafikken i ca 70-80 km/t også kjøre av veien og begynne på en litt tung bakke! men så bare svikter den og vil ikke dra opp på turtall:P men så klikker det uhemmet fra et relee i dasjbordet også kommer den seg igjen... Noen tips? bensin pumpa røk på torsdag, så jeg fikk byttet den på fredag og håpet det var problemet(sliten bensinpumpe), men neida... noen forslag til hva som kanskje kan hjelpe?:) Har litt slitne plugger tror jeg, så skal stad å få tak i nye plugger og luftfilter i morgen:) har byttet bensin filteret! Trenger noen gode tips fra audi gutta her på forumet nå;)på forhånd takk:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Har samme problemet på min tror jeg, men dette kan skje på lavt gir/lav fart også.. trykker inn gassen, så får jeg nesten ikke noe respons. virker som om den bremser opp mye, om jeg slepper gassen litt så får den kraft igjen. Dette skjer gjerne etter jeg har fyllt på bensin. Har hatt bilen på verksted for litt siden, da bytta jeg styreenhet, bensinpumpe/filter, tennplugger og ledninger. Bilen fusker enda.. blir frustrert. Noen som veit hva det kan være? :/ Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg