Gå til innhold

Forgot10Concept's Audi 100 2.3 - Vraket

Ranger emnet


forgot10

Anbefalte innlegg

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legger inn diverse bilder fra mobilen, med dårlig kvalitet.. Må få kjøpt meg kamera snart :P hehe!

 

Dette er bildet fra før jeg skiftet frontrute.. Vokset frontruten for å se etter steinsprutskader og riper.. og selvfølgelig for at vannet skulle renne rett av under kjøring :P

Og det var MASSE små hakk i ruta.. :P Så den ble skiftet ut ;)

DSC03141__2_.jpg

 

Så klargjorde meg og en kompis bilene våre for vinteren.. ;) Full lakkbehandlig! :D

DSC03146_2.jpg

DSC03147__2_.jpg

DSC03148__2_.jpg

 

Så fortsetter de LED-stripene å gå... :( Men fikk byttet til meg noen nye ;)

DSC03144__2_.jpg

 

Så har jeg fylt opp grillen med LED-striper igjen.. Og det var ikke politiet glad for.. Så bruker de stortsett ikke ;)

DSC03145__2_.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forresten! Jeg byttet jo frontrute for en 3 ukers tid tilbake.. Ingen innlegg om det da.. (ikke så stor nyhet).. Men da la jeg merke til noe spesielt, ruta stakk liksom opp litt mer på toppen, akkurat som den ikke fikk plass i rammen.. Så når jeg tok bilen igjennom en automatisk vask (vaskemaskin.. hehe) kom det MAAAASSSEEEE vann inn igjennom toppen av ruta...

Nå har jeg bestilt ny time for reprasjon :)

Ellers så tror jeg det ikke er noe annet spesielt nytt :P Bortsett fra en *klunk* fra høyre oppheng bak... Men det er nok bare noen foringer, sjekker senere :P

Og at på ett eller annet vis har ledningene til det høyre tåkelyset svidd seg og kortsluttet... -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! da ønsket bilen min god jul til meg på en negativ måte! ;)

 

Skulle opp en bratt snøete bakke, skled ned igjen, så prøvde jeg revers og da etter litt gyning frem og tilbake ga girkassen etter.. reversen røk... så trillet bilen fremover, og skled rett ned i en grøft... [ironi]WHEEEE! :D [/ironi]

 

Så hva ligger en grei kasse på i pris? sjekket nbfbildeler.. og fant noen i overkant av 5000, er det dyrt? Skal jeg heller gå for delebil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Tross til det negative som skjedde med bilen, så har noe bra skjedd :P hehe!

En liten bildeupdate!

 

Fått meg Defa i bilen :) Stuuuevarm bil hver morgen! :D

DSC03159.jpg

DSC03160.jpg

DSC03161.jpg

 

 

Så idag skulle jeg taue bilen ut av 'grøfta' siden reversen ikke funker :P

Da ble det snørydding på G :P

DSC03170.jpg

DSC03171.jpg

 

Sånn! Da var den skuffet fram! :P

DSC03172.jpg

DSC03173.jpg

DSC03174.jpg

 

Glad for at bilen ikke er SÅ høy til vanlig :P haha!

DSC03175.jpg

 

Så monterte jeg nye hovedlykter, tåkelys og blinklys på en kompis sin bil, OOOG kuttet girstangen på en kompis sin bil! :)

Har ingen bilder av girstanga, men den ble til slutt 6 cm lang.. 10 med girkula... herregud for noe shortshift... :P

 

Før/etter bilder

DSC03163-red.jpg

DSC03168-red.jpg

DSC03166.jpg

 

Har ikke bilder av siste resultat.. Glemte helt det på slutten.. vi var ferdige ca kl 0400.. Ble litt forsinket på grunn av ledningstrekking, pizza, dårlig passform og banneord :P haha! Deler fra Parts & Retards! :D

 

Så har jeg slitt med hjemmenettet, ordnet det på denne fine måten...

DSC03176.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår