Gå til innhold

Min Audi A4 Avant S Line 1,8 TFSI 2009

Ranger emnet


Fastlane09

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

He he, vanskelig å la være å smile ja...

Motoren er overraskende kvikk. Kjører pent ennå, den er ikke kjørt mer enn ca 45 mil... Forbruket på landevei ligger nå på ca 0,75 l/mil, det bør går ned når den er innkjørt. Ellers prøver jeg å bli kjent med alle knapper og menyer... mye å sette seg inn i...

Den er komfortabel, nydelige seter, og veldig stillegående. I 6. gir hører man bare dekkene og evt radioen. Bra stereo, 180w og 12 høytt, med SUB i bagasjerommet. (inkl i teknikkpakken)

Carl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 11 months later...

Hei hei,

Nå er det på tide å kvitte seg med min kjære røde A4, trenger større bil og det er med tungt hjerte at jeg har kommet så langt som å selge bilen. Det har ikke vært noe tull med den, trofast og snill :)

Drømmer du om en bil som blir lagt merke til på treff eller i gata, så er dette bilen for deg, ikke nøl med å ta kontakt med meg :)

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er bilen solgt, det har vært mange år med mange fine turer, en bil som aldri har sviktet eller laget vansker på noe vis.

Bilen har fått en eier som jeg vet kommer til å ta vare på den slik den har blitt tatt vare på mens jeg har hatt den :)

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår