Gå til innhold

Bruksbilen 2009, enda en Golf 3

Ranger emnet


borabora

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Ikke veldig mye planer om det enda egentlig. ;)

 

Btw så har gamlegolfen våres kommet tilbake hit. Ikke helt den samme standen som når jeg solgte den til deg.... :s

 

Du får skrike ut ; )

 

Ja, har sett dt je og.. Den var helt forferdelig! :s

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samlet sammen litt poster...

 

Fått tatt 4 hjulskontroll forrige uke så nå går det ann å kjøre litt med den uten å ødelegge alt av dekk. Men fikk ikke spissingen helt bra og kunne gjerne hatt mer camber foran. Men men.

I dag har jeg valset bak, takk Håkon for lån av valse. : rock :

Og mens jeg var igang bak der "justerte" jeg litt camber så den ble litt bedre. : smil :

Har subbet når jeg har kjørt alene så greit å fått gjort det. Men kan kanskje skru ned litt til bak, skal ikke ha noen baki der uansett. :evil:

 

Dagen etter:

Ja, har senket den 2,5-3 cm i dag. Fikk jo så god plass etter det jeg gjorde i går så... :evil:

Men før igår subbet den litt når jeg kjørte alene. Etter justering ned idag så subbet den litt alene og enda mer med passasjer. Men skrudde opp 0,5 og fikk låne en gummihammer av Tore Ø. så da ble den sånn noenlunde grei. Kjørte en tur alene istad og da gikk det "greit". Skulle egentlig polert den i morgen, men ettersom Scandicshine er så raske med å sende det man har bestilt så må jeg nok utsette det litt. Men må få tatt noen bilder av hvordan den ble bak uansett. : rock :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige bilder ettersom jeg ikke har vasket.

Subber noe fælt foran, ikke så ille bak lenger. Uten passasjer såklart, justerte litt med igår men får prioritere å ha den litt ned. ;)

Camber bilder.

tdk_2_camber_009.sized.jpg

tdk_2_camber_015.sized.jpg

21052009226_G.sized.jpg

Sjekk bilder før i tråden om hvordan dekket er når man ser ovenfra foran for der er det ikke gjort noe annet enn å senke litt til...

21052009222_G.sized.jpg

 

21052009223_G

21052009223_G.sized.jpg

tdk_2_camber_012.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sota to-kammers lykter, det hadde kanskje blitt enda tøffere. Sykt fin uansett da, det må jeg si :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sota to-kammers lykter, det hadde kanskje blitt enda tøffere. Sykt fin uansett da, det må jeg si :)

 

 

Eirik

 

Tja, hadde endelte ifjor med Ventofronten og visste det kom til å bli bra. Sett den andre typen med det samme og var ikke så begeistret. Dessuten lyser de en del bedre så kan være greie å ha om jeg skal beholde bilen i vinter. :)

Takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kult med blockoff-plates istedenfor speil!

 

Er ikke mye som skal til før 3'erne blir kule, nesten så jeg angrer på at det ikke ble enda en 3'er på meg sist jeg byttet bil..

 

 

Ja, bilen blir mye cleanere og mye kulere i mine øyne. :)

 

Nei, senk og felger er 80%. Resten er detaljer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår