Rolef Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Jeg har to Passater en 1,8t higline og en 2005 tdi trendeline. Jeg lurer på om det err noe forskjell på oppsettet av understellet på de to. Kan 2000 modellen ha strammere fjærer og dempere enn 2005 modellen. Ingen er senka og det sitter samme dekk på dem men den eldste ligger bedre på veien har jeg følelsen av, Er ddet noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Hei, Passaten fikk forandringer i understell f.o.m. facelift'en i 2001. Jeg mener den gamle faktisk var mykere, men hadde selv en 2002 1,8T som jeg syntes var myk. Har ikke prøvd den gamle før facelift'en. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolef Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg