Beinet1 Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hei, Oppdaget idag at teppet i baksetet på passasjersiden var søkk vått. Hva kommer dette av? Er det noen comfortenhet på denne siden som kan ta skade av vannet? Jeg har lenge priset meg lykkelig over at bilen min har vært helt tørr innvendig, men så kom dette helt plutselig :( Det er snakk om en passat -99 stv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bremseth Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 kan være at det kommer inn gjennom døra/vinduet at pakningen er ødelagt eller lignende.. .. har hadd vannlekasje selv, men da hadde jeg laget hull i torpedoveggen..:p Siter 01" ford mondeo. 97" VW Passat (solgt) 80" volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Kan også være plata over pollenfilteret som ikke sitter som den skal, evt tett drenering i vannkassa under frontruta. Og comfortenheten sitter på førersida tror jeg Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 kamerat av meg som hadde samme problemet når han borra hull i torpedoveggen for å legge pluss kabel. på hans passat låg boksen under sete på fører sia, og den blei dyr å kjøpe ny! Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 for all del finn ut hvor vannet kommer fra fort og sørg for å sjekke at comfortenheten ikke er fuktig. Den koster 3500-4000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 ¨Satser på at dreneringen i vannkassa er tett. Får rengjøre denne og tørke opp bilen te helga, så får jeg se hva som skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Åpnet panseret idag etter et kraftig regnskyll. Ser ut til at jeg kan frakte gullfisker i vannkassa med denna bilen her... Da vil nok problemet løse seg når jeg får gjort reint og åpnet drenneringene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Satser på det, gjenganger dette her :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Da var vannkassa rengjort for denne gang. Jeg tok ut batteriet og batteriplaten og fant mye snadder under der. Tett drenering blant annet. Lakken nedi vannkassa har også flasset av og en god del overflaterust er å finne nedi der. Jeg får ta det opp ved en senere annledning og børste vekk løs lakk og rust og få på noe tectyl eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 store mulighetar for at du bør bytte ein pakning under boksen til pollenfilteret no, for den har sikkert blitt god og våt når du hadde fiskdamm der framme. Min bil lak inn der, pga tett drenering. Ein forferdelig jobb å få bilen tørr ein gong, så du vil vel ikkje tørke fleire gongar viss du kan unngå det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Bilen har vært tørr siden jeg rensket opp vannkassen. Ikke noe vits i å gjøre noe mer bortsett fra å innføre en årlig rengjøring nedi der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg