kimmiaudi Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 har en audi a4 sedan med fast plate i baksete låsen har slått seg noen som har noen knep. nøkkelen funker ikke lenger bak så jeg bruker sentral låsen men har slått seg helt i vrang vet noen om denne plata er sveisa eller om det er noen hul i plata bak sånn at jeg kan strekke handa inn der eller noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Tror det der kan bli en utfordring gitt! Det er nemlig ikke noen hull annet enn til nøkkelhullet og skiltlysa der. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 hm dritt. var det jeg å mente å det værste av alt er at ALT værktøyet mitt ligger i baggasjen hahaha ler av meg selv på den her haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Har du nedfellbare bakseter? Du kan jo evt. ta med setene, ta av panelet på bakluken og åpne innenifra. En liten drittjobb uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 borr hull i chassis der mekanismen sitter. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 hadde noe samme problem en gang. Var på min gamle 80. Måtte bruke nøkkel for å laste inn utstyr i bag.rommet. Så oppdaget jeg at nøklene ble igjen der inne. Fullt rom. Jeg fekk demontert deler av hatthylla og fekk spredd last såpass godt at jeg fikk tak i nøklene. Etter det låste jeg aldri bagasjerommet. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Haha til trådstarter :P! Befinner meg i AKKURAT samme situasjon jeg også! Det virker som om låsen til bagasjen har låst seg helt, jeg har også metallplate bak setene. Og alt av verktøyet mitt ligger i bagasjen. Og om jeg åpner armlene bak, så stirrer jeg bare rett i basskassa om sitter fast! (har sedan jeg også) Tenkte meg nedom et verksted i dag :P Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Haha til trådstarter :P! Befinner meg i AKKURAT samme situasjon jeg også! Det virker som om låsen til bagasjen har låst seg helt, jeg har også metallplate bak setene. Og alt av verktøyet mitt ligger i bagasjen. Og om jeg åpner armlene bak, så stirrer jeg bare rett i basskassa om sitter fast! (har sedan jeg også) Tenkte meg nedom et verksted i dag :P fortell meg åssen det gikk da :) kan ikke ta av plata bak sete mener den er punkt sveisa hele veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 tror jeg bare hadde kjøpt meg et nytt bagasjelokk og kappa hull i det gamle :p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 De sa de måtte prøve å komme til fra baksetet, igjennom luka.. men i mitt tilfelle så har jeg en stor basskasse i veien -_- ville ta et 1 - 1.5 time sa han. Lønner det seg å kjøpe nytt bagasjelokk?:P Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Haha, fucked. Skru av baksetet, og så kan du skjære vekk skiposehullet i midten, det er rett bak midtarmlenet. Da kommer du til med en hånd inni der. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 hehe er helt konge med nedfelbare bakseter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 avant er tingen :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terryandre Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 avant er tingen :D stemme det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 har ikke ski pose på min er ikke et hull bak sete bare en svær J!"## plate. brekkern snart opp. har ikke vært i baggasjen siden januar nå forbanna plagsomt det greiene her. tenker det er mange som ler av meg for gjør det selv haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg