Gå til innhold

ToppSpeed's volvo 240gle.

Ranger emnet


TOPPSPEED

Anbefalte innlegg

Jaja da har dette fine vidundret fått noen nye endringer:D

 

 

Japsepotta er på plass.

bilde0194.jpg

 

Slik ble brakettene jeg måtte lage for stolene.

bilde0198.jpg

 

Og sånn ble det seende ut:D justerbare er de åsså. fargen passer ikke helt inn, men de er gode å sitte i, og fikk de til blod pris av en kompis:D

 

bilde0201.jpg

Endret av TOPPSPEED

Volvo 740 kosebil.

Volvo 240 turbo (solgt)

Volvo 240gle (spiker)

Audi A4 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Passa greit de stolene der ja.. Feile farger, men.. :p

 

Lukt på olja til servoen.. Er den brunaktig og lukter brent, er det tid for oljebytte.. Den skal være lyserød å ikke lukte brent.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge den er lyserød og ikke har skum i seg, er den nok ok..

 

Hyler den når du legger rattet HELT over? Isåfall er dette ca normalt.. Da servoen mildt sagt hater å få fult rattutslag.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyler den når du legger rattet HELT over? Isåfall er dette ca normalt.. Da servoen mildt sagt hater å få fult rattutslag.. :)

 

Nei den hyler med en gang jeg svinger så vidt, men hvis jeg stopper motoren å lar bilen slappe av i 15 min og begynner å kjøre igjen, så er den helt stille og normal, men med en gang jeg begynner å slenge litt med ræva på den, da hyler å skriker servoen son sykt hehe:P

 

Tøffe stoler, skulle bare vært i en annen farge.hehe

 

TakkTakk:D ja jeg vet, men stoler var egentlig ikke første prioritering, men fikk de så billig at jeg ikke kunne si nei:D

Volvo 740 kosebil.

Volvo 240 turbo (solgt)

Volvo 240gle (spiker)

Audi A4 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jaja nå har det begynt å skje ting med volvoen. jeg har fått lakkert rundt reflektorene i hovedlyktene, bilen er så å si stripper innvendig for å få bort rust, i alle fall overflate rust i første omgang. er nokk ikke lenge før det er bur i bilen:D gleder meg. slenger opp noen bilder jeg.

 

bilde0250.jpg

 

bilde0239.jpg

 

Haha her sto det i vann og møkk når jeg dro ut trekket i bagasjen:P

Men var faktisk ikke noe rust der.

 

bilde0236.jpg

 

FAnt en del rare og gamle ting i bilen, som denne kjøps lista eller hva det er fra gilde:P

 

bilde0235.jpg

 

Har åsså funnet en dele bil med turbo motor i bra stand til 15,000,- men er ikke sikker på dette enda, syns det er litt dyrt:P så dette er under vurdering

Volvo 740 kosebil.

Volvo 240 turbo (solgt)

Volvo 240gle (spiker)

Audi A4 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spm. om bur, åssen er det å få godkjent det? må jeg kjøpe et som er FIA god kjent, eller får jeg godkjent et jeg har sveisa selv? for jeg har jo alle mål og rør så det hadde vært mye billigere:P

Volvo 740 kosebil.

Volvo 240 turbo (solgt)

Volvo 240gle (spiker)

Audi A4 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke helt sikkert, men tror ikke man får bur godkjent lenger:(

 

 

Hmm det var da dumt. men regner vel med at de ikke stopper meg for det. men det er jo teit uansett da, så lenge man ikke har bakseter er det jo bare sikkerhet. hehe

Volvo 740 kosebil.

Volvo 240 turbo (solgt)

Volvo 240gle (spiker)

Audi A4 1,6 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår