stianborgen Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Har en audi 80 92 mod, som har begynnt å tulle litt i det siste. Er ingen bilekspert så håper på gode svar fra dere her inne ;) Det lekker fra gearkassen, men jeg har ikke nok kunnskap til å vite hva som må gjøres. Hva kan være feil, og er dette noe jeg evt kan fikse selv, eller bør jeg får noen til å fikse det? Det er automat jeg kjører.. I tilegg hopper turtallet når bilen står på tomgang. Har dette noe med lekasjen å gjøre, eller er dette noe annet? Hva må evt gjøres her. Den kubber ikke, men hopper fra 1 til 3 tusen.. Utrolig irriterende.. Håper på svar :) På forhånd takk.. Hilsen Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianborgen Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Tomgangen din skyldes sannsynligvis en treg tomgangsregulator. Denne kan du plukke av, rense, og smøre opp igjen. Eventuelt kjøpe en ny en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverbird Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Kor mykje bensin bruka din på mila? Lurer på å kjøpe meg en same skjønna du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianborgen Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 varierer fra by til langkjøring, men på det meste maks 1,2 ca.. er utrolig fornøyd med min bil, og kunne ikke tenke meg noen annen, så annbefaler deg virkelig audi 80, om du skal ha en rimelig og stilig bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 varierer fra by til langkjøring, men på det meste maks 1,2 ca.. er utrolig fornøyd med min bil, og kunne ikke tenke meg noen annen, så annbefaler deg virkelig audi 80, om du skal ha en rimelig og stilig bil. 2.3E med manuell kasse bruker 0.7 - 0.8 pr mil ved fin langkjøring. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianborgen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Hvor mye ca koster en bunnpanne til min audi? noen som vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 2.3E med manuell kasse bruker 0.7 - 0.8 pr mil ved fin langkjøring. Min 2.0E bruker over 1.1 ved fin kjøring.. super såppas mye at jeg ikke har råd til å kjøre den hardt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Min 2.0E bruker over 1.1 ved fin kjøring.. super såppas mye at jeg ikke har råd til å kjøre den hardt.. :) Da er det noe som er galt. Sjekket tenningen, temp.føler, lambda, luftfilter, registeret, pluggene osv? Audi 80 1.8S monopoint klarer under 0,7 pr mil med tilhenger ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Da er det noe som er galt. Sjekket tenningen, temp.føler, lambda, luftfilter, registeret, pluggene osv? Audi 80 1.8S monopoint klarer under 0,7 pr mil med tilhenger ;) Hmm.. Nei, har ikke det enda, men audien venter seg en storservice til sommeren, får ta å gå over alt da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg