Magnuz2k Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Hei jeg er helt ny på dette forumet, men virker som dere har ganske så god peiling på bil i motsetning til meg. Jeg har da nettop gått i innkjøp av en Audi A4 1,6 1995 mod. Den fungerer helt fint, men etter en kompis skulle sette inn en basskasse i bagasjerommet å koble til denne, Gikk lyset i til speedometeret, klokka og turtelleren. Det første jeg kunne tenkte det var, var att en sikring hadde gått men har sjekket alle og ingen har gått. Har også byttet ut de som gikk til dashbord selvom de så fine ut. Hvis noen av dere vet hva som kan være feil og hvordan det kan fikses. Hadde jeg vært evig takknemmelig:pray Mvh Magnus:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Jeg klarte å svi en sikring en gang, og da forsvant alt lys i dashbordet, men byttet den ut mot en ny en og så funka det. Gikk gjennom alle sikringene for å finne den. Men ser jo at du har byttet en del alt..hm, merkelig. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 sjekk sikringene en gang til ;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnuz2k Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Mener jeg har gått ganske grundig over sikringene, men mener det skal være noen sikringen foran ved motoren. Men fant ikke noen, noen som har noen utspill om dette, vet kun om sikringene ved siden av døra i dashbordet under det "dekselet". Men skader vel ikke å ta en titt til på alle sikringene, får prøve det i morra. Takk for raske svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Gå over dem en gang til, som sagt var min litt svidd, ville aldri lagt merke til det hvis man ikke lette etter noe. Ellers kan du jo undersøke releene, de sitter rett bak sikringsboksen. Er ikke noen sikringer i motorrommet. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnuz2k Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Da virker det, var selvfølgelig en 5A sikring jeg hadde oversett. Takker og bukker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Da virker det, var selvfølgelig en 5A sikring jeg hadde oversett. Takker og bukker for svar:) Hehe:D var ikke værre en å gå over en gang til:op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg