kenneth91 Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 kjøpte meg en jetta til, 1988 modell, 1,8 gasser gått 266000 4 dørs som jeg skal pusse opp. har begynt og ta ut motor fikse bulk venstre hjørne bak oppdaterer etter jeg har gjort litt sånn ser den ut nå [/img] motot ute. [/img] skal pusses ned og bli fin samme med motor rom motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Enda et prosjekt! :D Blit gøy og følge med på. Vil du fortelle litt om dine planer videre, eller kommer det etterhvert? Må se å få laga en prosjektråd til meg selv en dag. Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Enda et prosjekt! :D Blit gøy og følge med på. Vil du fortelle litt om dine planer videre, eller kommer det etterhvert? Må se å få laga en prosjektråd til meg selv en dag. først skal jeg pusse ned motor rom og pusse opp motoren, dette skjer sakte men sikkert har ikke noe særlig med penger. så det blir ferdig ettervært. jobber litt med den andre jettan skal bytte panser og dører på den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 [/img] da har jeg gjort litt tatt av travers pussa ned, det som er bra er at bilen har kun gått et år på salta veier så er nesten ikke rust:) tatt av bære bruer, alt skal pusses ned og tecyleres, nå blir det montert blir det annen gasser, sånn at det blir letter og sette på kn fiter og få tøff lyd;) har fått gjort litt med motoren lakket starter, mangler lakke motoren, kommer mer bilder etter vært må bare få tak i bedre kamra først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 høres bra ut :D Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 fått gjort mere i dag:) kommer bilder etter vært:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 [/img] sånn ser motor rommet ut nå, bytta lednings nett. lakker det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 [/img] da var motoren på plass. mangler nå bare og koble på lednings nettet. så prøve og starte den som kan bli spennende:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 å starte den blir ikke noe problem:p nå har vi jo klart å finne ut av ledningsnettet så da skal vi jo klare å få den til å gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg