Ole-mann Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 (endret) Hei, da har vi kjøpt oss "ny" bil og denne gangen ble det er en 2002 mod Octavia stv 1.9 tdi automat Elegance (mye/alt utstyr), motor messig høres den sikkert drit kjipt ut, og det er den, men den er drit digg og kjøre og jeg angrer ikke. Det kommer ikke til og bli gjort så veldig mye med denne bilen TROR jeg.. Planene er :thumbsenke den :thumb18" felger emblem fri grill (lager en selv) :thumbdiode park (hvite) :thumbgrøfte lys (hvite diode striper) tone vinduene bygge anlegg i gulvet baki motor messig vil det ikke bli gjort noen ting... over til litt bilder, sånn så den ut når jeg hentet den. og sånn vil jeg at den skal se ut. Ole Endret Juni 10, 2009 av Ole-mann Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 kjøpte vel ikke på jessheim? Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Nei, bilen er kjøpt på møller og har kun hatt en eldre mann som eier før meg.. :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 mente møller på jessheim?? tror isåfall jeg vet hvem forie eier er ;) Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 nei ikke på møller jessheim... :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Det er bra Ole! Du får holde oss oppdatert med bilder.... :) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 se der ja! gleder meg til å se den med nye felger og senk, tipper det blir kjempebra :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Takker gutter, gleder meg til og få det på selv, kjipt og kjøre med orgnal drit hehe :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
175GD Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Men hvorfor montere kompleksgrill? Flau for å vise at du kjører SKODA? Siter Kjør grønt, la bilen levere mest mulig CO2 til plantene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 (endret) Men hvorfor montere kompleksgrill? Flau for å vise at du kjører SKODA? Hei, grunnen til at jeg setter på en annen grill er at jeg har en grill jeg har laget fra før av, og da setter jeg på den på for jeg synes den gir bilen like linjer oppe og nede, Flau er jeg ihvertfall ikke, det er den andre Skodaen jeg har nå og jeg er kjempe fornøyd med de bilene, har skoda merke bak og på rattet.. ER DET FLERE SOM SYNES DEN GRILLEN SKAL VEKK?? Ole Endret Mai 3, 2009 av Ole-mann Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 ER DET FLERE SOM SYNES DEN GRILLEN SKAL VEKK?? Hvilken grill er det du maser om nå? Den orginale eller den hjemmesnekkrede? Gå for den du har fikset, men få den lakkert svart ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
175GD Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Grillen er fin den, men du burde prøve å finne en plass til den flotte logoen til Skoda? Personlig synes jeg at rammen rundt grillen er penest i bilens farge. GD Siter Kjør grønt, la bilen levere mest mulig CO2 til plantene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 jeg må innrømme at grillen på octavia er det jeg liker minst, formen er forsåvidt ganske grei, men embelemet som henger ned oppe på midten liker jeg ikke. Mye finere den du har laga til, Ole ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 jeg stemmer for originalgrill!!!! ser mer modent ut Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 hva med å lage en egen netting grill med svart lakkert ramme og ett lakkert skoda merke i nettingen. har ikke sett noen som ahr det enda, tenkte jeg skulle gjøre dette i fangeren eller cooleren. bare en tanke. grattis med fin ny bil. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg