Gå til innhold

Kjøpshjelp 70 talls Chevy Camaro

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Har gått og hatt lyst til å kjøpe meg camaro i mange år nå, ville egentlig helst hatt en 69, men får begynne med en 70 talls og heller handle eldre senere.

 

Det jeg lurte på er om noen som kunne hjulpet meg med noen tips til standardting som er galt med disse bilene, evt annet jeg burde se etter? Har aldri hatt amcar eller v8 selv tidligere, så hadde hjulpet godt på med noen tips når en ser etter en god bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først bør du finne ut om du liker å kjøre godkjent bil eller ikke...

 

ALLE biler som er regget etter 010171 er vanskelige å få godkjent med div ting..

 

Om du da vil ha en slik bil, bør du fundere på hva du skal bruke den til??

 

Bare helt standard bil, ok.. se til at inredningene , el nett og plast detaljer er helt, det er problem bitene, understell er billigt å du kan handle ALT, også karosserideler er bra priset...

 

Skal du ha litt HK og kjøre litt aggresift, bør du i tillegg handle en bil med skikkelig bakaksel, med sperre og det du ønsker deg...

Men slikt koster, en stødig brukt aksel koste 8-10 lapper...

En ny Ford 9 tom til bilen koster fra 12 og oppover etter dagens kronekurs...

 

Finner du rett bilen, men med feil understell, ja da må du se på om du er intressert i å koste på bakaksel, 15,

kasse med converter 5-10,

å motoren,

ja den selger du til en trengenede Volvomann som ikke vet bedre :ass: , å så handler du deg en NY motor fra USA...

 

:thumb

Endret av Bead-lock

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for utfyllende svar. :)

 

Kunne du forklart litt mer om hva som er problemet med godkjenning etter '71? Evt en link så jeg kunne sett selv? Mulig jeg ikke er veldig flink på å søke, men fant ikke noe interessant selv.

 

Dette blir kun en godværsbil, kommer uansett til å ha en bruksbil ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår