Footy Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Hei! Problemet beggynte o vinter, og jeg oppfattet det som at problemet kom med kulden. Nå derimot er det varmt og problemet blir bare verre... Problemet: Det er vanskelig å lukke bakluka på bilen. Med det så mener jeg at når man smeller den ned så låser det den seg ikke, sier liksom ikke klikk. Har prøvd å titte på det, men ser ikke noe galt. Alt er bevegelig og ser ikke ut til at det trengs å smøres. Man får heller ikke låst om man holder luka helt nede og vrir om nøkkelen. Til nå har det vært slik at man får det til etter å ha prøvd sikkert 20 ganger. I dag brukte jeg en hel halvtime.. I september så var bilen inne å skiftet låssylinder på bakluka hos møller. kan dette ha noe å si? hadde vært fint om det var en garantisak. Ringte Møller i dag, de kan ta bilen inn på mandag. Men vil gjerne fikse det selv om det ikke er en garantisak, og de måtte ta inn bilen å se på det før de ville si seg skyldig i noe som helst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 har du tatt av dekselet på bagasjeluken og sjekket om det er noen kontakter løs eller noe? Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 når min ikke låste seg så var det staget innom dekselet som hadde sluttet å fungere, kansje det vil hjelpe deg :) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 les min tråd om dette, skjedde meg for ett år siden, sikkert samme som ha skjedd deg. Åpne deskelet bak, løsne såvidt det er de to skruene som bestemmer hvor "pinnen" skal stå - og dra den mot deg et par milimeter. Bør ta tak i luka nå. http://www.bilforumet.no/golf-iv/196329-problemer-a-lukke-bakluken-skikkelig.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg