Skody Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Prøv med helhvite baklamper. Slike med tett farge, ikke klare. :cool: Du får tute, smile og vinke om du ser en liten :klovn:rød-oransje Mazda. De går det ikke tretten på dusinet av i dala slik som med disse VAG bilene. :op: Det er meg. :hellothere: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne89 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Prøv med helhvite baklamper. Slike med tett farge, ikke klare. :cool: Du får tute, smile og vinke om du ser en liten :klovn:rød-oransje Mazda. De går det ikke tretten på dusinet av i dala slik som med disse VAG bilene. :op: Det er meg. :hellothere: OKay, kan titte på det:) Du bor i Brumunddal eller? Om jeg er hjemme så vil du alltid se bilen min parkert utenfor Bakgården Pub:p Om ingen har tatt plassen "min" vel og merke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 En sommer går fort og lite har blitt gjort. :crazysant: Fått kjøpt deg nye baklamper? Noe annet stæsj? :op: Kan ikke huske å ha sett bilen din stå der. Selv om jeg kjører forbi der i ny og ne. :wonder: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Fin bil da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg