Gezzel Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Hei! Jeg har et problem med Golfen min, Det går ann å kjøre den. Men med engang det blir turtall begynner bilen å fjuske noe jævlig. Det er også ettertenning! Hva kan dette være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 sjekk pluggene. plugg ledningene, rotor og fordeler lokk. evt bensin filter Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Sjekk også tenningstidspunktet! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Sjekk at vakuumslangen som går fra fordeleren til forgasseren er på plass og uten lekkasjer. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Fordelerlokk,plugger,ledninger er skiftet. Og den fjusker bare når jeg gir bånn gass. ellers går det ann å kjøre med den hvis jeg kjører pent. Den pleier også og stoppe inni mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Noen som veit noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Sjekk at tenninga er korrekt justert og at alle vakuumslanger er hele. Mulig forgasseren trenger en skikkelig rens også Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Forgasseren har vi hatt av og gitt en sikkerlig rens. Har også byttet pakkninga ibånn på forgasseren. Har gått over med startgass og skjekket at den ikke drar falsk luft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Da ville jeg foretatt en tenningsjustering, og sjekka at mekanismen for tenningsforskyvning i fordeleren(vakuum/lodd) fungerer som det skal. Hvis det er det på denne da... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Sjekk tenningsnalegg, og coilen spesielt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Noen som har forgasser til en Golf 2 1,6l liggenes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Her om dagen ville ikke golfen starte i det heletatt. Det er gnister på pluggen! Hva kan dette være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Sjekket om det kommer bensin inn til forgasseren? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Det kommer bensin inn i forgasseren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 På Den gamle golfen så var det stift tenning så jeg skiftet til Elektronisk tenning og justerte den så funket det :D Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg