Glenni23 Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Halla gutta;) Har en russe bil, en VW caravelle 87 modell. Gammal haug som så:P må bytte olje å litt sånt på den nå. Noen som vet hvordan olje jeg skal bruke og hvor mye jeg skal bruke? Takk=) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Bensin eller diesel? På billige, halvdårlige biler pleier jeg å bruke billigste biltemaolja, mineralsk 10w-40 tror jeg det er. Har funka greit så langt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Det er bensin ja. ja biltema olje er helt ok til den russe bilen. så det funker med 10w - 40? Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg