Hufsa Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Gratulerer med dagen som hva da! =) Skal Corollaen være sånn shine'up prosjekt, eller noe heftig noe? =D Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Takk takk.. Litt usikker..har en Cressida på hånda nå,å det hadde vært tøft å flytte over motor og gir, da det er en 2liter. Noe dønn strøken bil blir det nok ikke,for den har noen bulker på taket som er litt tricky mtp oppretting. Men tror det blir å koste på denne litt felger,senk og lakk å ha den som en daily-cruiser. Og ha Cressidan som herjebil,hvis jeg kjøper'n. Men faen det irriterer meg at jeg ikke får skaffet den siste delen til bremsene bak..Den tingen som håndbrekkswiren skal festes i! Er jo ingen plass å skaffe dette! hvis ikke noen inne her vet av noe? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 ny bil igjen ja jon arne.. så jo ikke å veldig ille ut denne da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 må si jeg digger KE70! det er liksom en av de bilene jeg vil eie en gang... Her er en utrolig kul link til ke70: http://www.auto-otaku.com/home/2008/04/speechless.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Denne henta du vel ikke tilfeldigvis oppi momarka? Til en viss mekaniker lærer tror jeg det er ? Isåfall har jeg hatt mye morro med bilen der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Denne henta du vel ikke tilfeldigvis oppi momarka? Til en viss mekaniker lærer tror jeg det er ? Isåfall har jeg hatt mye morro med bilen der :) viss det er i levanger, å gata heter Simleveien eller noe.. Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Symreveien tenker jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Symreveien tenker jeg :D Yes, der har du'n Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Sant så sant det pahf.. Henta denne hos min gammle yrkeslærer Dag Morten Buan,som bor oppi Momarka i symreveien ja:) Var btw kona hans sin bil;) Må få lagt ut noen bilder snart å da,har fått gjort litt i det siste.. Skal bli rustsveising av hjulbuer snart,og lakkering. Har kjøpt inn grønn 2K-lakk. Ooooooooogsåååååå blir det vel kanskje Toyota Cressida på Søndagen :D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Ørliten update: Batteriplate,holder og panserstangen er polert og monter: Bedre enn den gammle?: Så var jeg å kjøpte meg felger,men di passa ikke :doh Ble nesten krasj her om dagen også,disse sto midt på veien rundt en sving:P : Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 ikke værst ;D stå på jonna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flat Out Accord Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Flott at flere har sans for disse gamle sliterne. Med tanke på felger, må du huske innpress (ET). Ser at dersom man kjøper Tanabe i 7" bredde leveres disse i ET0(null). Må også ha mellom 30 og 35mm innpress på mine 7x16 ET35 for å komme klar av fjærben osv. Har ett sett gamle SAAB felger (ligner minilites) i 15x5,5". Mener disse akkurat går klar. Usikker på innpress her og nå, og om de funker med dekk på. Men de har rett boltsirkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxXximA Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Interessert i å selge de bremselysene dine...? Evt; vet du om et sted som selger sånne? Skulle MEGET gjerne hatt sånne i Datsun'en min... Siter '97 Nissan Maxima http://www.nccn.no '73 Datsun 160B http://www.datsunpmcregisteret.no EX: '89 Subaru E12 4x4 EX: '85 Scorpio 2.8 4x4 EX: '86 Scorpio 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 har sånne lys jeg også =D Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 åja, var det sånn at du kanskje skulle selge Rocollaen? Bytte mot en nettopp godkjent 77Mod Passelat? =P Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg