Gå til innhold

ØK: Veldig billig bil!!

Ranger emnet


Mr. Ellingsen

Anbefalte innlegg

Da jeg har oppkjøring den 9. jan. så trenger jeg en bil til! Jeg blir ikke ferdig med Golfen til den tid, har heller ikke penger til det, har heller ikke råd til å få den på veien! :(

 

Så da fannt jeg ut at det må være en eller annen som i tilfellet kjenner en annen igjen som tilfeldigvis har et eller annet skrot liggende til salgs! :) Jeg driter elegant i om det er stasjonsvogn, coupe eller sedan. Om det er rust, dårlig lakk eller lignende går også helt fint!! Eneste er at den må være godkjent i værtfall et par måneder til, varmeapparat funker, den starter og går normalt, OG HELST BAKHJULSTREKK! :D:D

 

ALT er av interesse!! ;):D

 

Svar her, eller send meg en mail! Helst med bilder da...

telli@tiscali.no

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kurrant den bilen der... Men skulle gjerne ha hatt en bil som faktiskt var ENDA billigere! Men som sagt, alt er av interesse! Får se hvor mye pææng det dukker opp til uka...

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ulfcossi

har en sierra 2l 85 godkjent frem til april varme fungker og så er det en bakhjuls trekker

 

Wehey!! Sierra er helt knall! Men hvor mye skal du i tilfellet ha for den? Litt mer info om den? Svar gjerne på PM...

 

Bilder?

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

pick me pick me!!!

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=25419

 

 

Hehe! :D Kunne egentlig ha tenkt meg en ENDA billigere bil! (pga. omreg. og forsikring) Selv om det egentlig er vanskelig og oppdrive, værtfall som er eu-godkjent en stund til....

 

Men den opel'n så jo egentlig litt tøff ut! ;)

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Ellingsen

 

 

Hehe! :D Kunne egentlig ha tenkt meg en ENDA billigere bil! (pga. omreg. og forsikring) Selv om det egentlig er vanskelig og oppdrive, værtfall som er eu-godkjent en stund til....

 

Da får du lete lenge.... Sjelden å finne gull i skogen :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Vet at det er en del i BilListen, men, men! Jeg satser på å få golfen på veien ASAP nå... Fått litt penger inn i kassa som jeg definitivt ikke regna med, så da blir det vel årnings!! ;)

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår