Micra Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Jeg har en 11 år gammel Golf. Det går en slange ut fra veivhuset og fra rommet der man fyller på motorolje og inn på røret som suger inn luft i motoren. Oppdaget tilfeldigvis at denne slangen var røket nesten tvers av. Vet ikke hvor lenge det har vært slik. Jeg tok av røret som er festet til innsugningsmanifolden og tok av litt olje fra gasspjeldet. Kjente at oljen var sandholdig da jeg gnikket oljen mellom fingrene mine. Har skiftet slangen nå. Har tenkt å skifte motorolje med det første. Kan jeg ha skadet motoren/ sylindrene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Går jo an å satse på at et oljeskift eller to i løpet av kort tid berger greiene fint, men sand+olje i motor er normalt sett en veldig dum ting. Skulle jeg tro. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg