loft89 Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Hei, har en toyota celica 1.8l T20. Når jeg vrir om tenningen får jeg bare klikk. og ikke noe motorlyd. Dette varierer. Forrige søndag måtte jeg trillstarte den. 3 siste dagene har den fungert bra, men i dag måtte jeg trillstarte den igjen. Nytt batteri og nye tennplugger. Noen som har peiling på hva dette er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Kan være starteren din som begynner å få det. Du kan prøve å "kortslutte" starteren din. Når problemet oppstår, sett på tenningen, også stikker du skrujern mellom innslaget og + polen på starteren Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf.H Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 helt sikkert starterkontakter, du får de på toyota for et par hundre kroner, ta ut starteren, skru opp lokket bak og bytt de tar 10min med starteren ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg