Gå til innhold

audi a4 min lille skatt.

Ranger emnet


superalex

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hjelper deg litt jeg:

 

n897525371_4580803_9763.jpg

 

DSC00512.jpg

 

Fin bil!:) Elsker Rødt!

Vurdert bytte av dekk eller slutte med spinning?:op:

 

men må si den ser litt uferdig ut.. Bla S4 listene..

 

Få gang på flere bilder og planer + info om bilen;)

Endret av JeanDaniél

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvertfall S-line eksteriør pakken på den.. Og S4 er det nok ikke.

 

Hvorfor siterer ikke Trådstarter her?..! Hater folk som starter tråder om bilene sine, men som for faen ikke kan legge inn skikkelige bilder og info.. Ikke minst sitere svar !

 

Ber om OT tråd..:D

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sorry for litt sein mel men har ikke tid til og sitte hele dagen på bil forum jeg JeanDaniél! men bilen er ikke ferdig i det hele tatt jeg har mye igjen;) men må sett meg ned og tenke litt hva jeg vill gjøre og gjøre det grundig ;) (hater slurvete arbeid ) jeg kjøpte bilen sån som den er nå, men er s line men ikke noe s4 gitt (skulle ønske) ;)

fangeren er skiftet fordi den forige eiern hadde teipa med svart så det skulle ligne den nye fanger;) og di dekka er gammle ;) men den bilen sitter som en klegg på veien ;) men som sakt mye og gjøre så jeg skal ta noen flere bilder som før og etter bilder og litt div av bilen ;) er alle fornøyd nå ;) el er det bare og komme med spørsmål;)

Audi a4 b6 1,8t quattro 2003

Mercedes clk 200 komp 2002

Ford granada 2,0 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenkte jeg skulle gjøre det ;) men på fohond ;) den frot fangeren som sitter der nå. er ikke pen etter vinteren. men kommer bilder straks skal kansje ut og knipse i dag ;)

 

Hvis frontfangeren er ødelagt så kan du jo bytte ut den nedre delen med orginal S-Line. Koster rundt 2000kr + lakk hos Møller, så ikke så ille pris egentlig. Hva slags fanger er det som sitter på? Synes det ikke ligner på S-Line fangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår