Raceworld Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Mye rare oppfatninger av VAKKERT. Vakker er liksom ikke det første ordet som faller meg inn når jeg ser en Stuttkvatro. Ikke Amazon heller for den del. Kanskje man bør lage en ny tråd med de tøffeste bilene, for der er ikke disse helt borte Du syter for mye.. Hva som er vakkert og ikke er helt opp til hver enkelt å avgjøre. Sport-quattro og Golf mk2 Limited Edtion er såkalt "sleepers" som overhodet ikke skal undervurderes. Ikke bare glinsende lakk, vinge og plastikk som er "pent". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Du syter for mye.. Hva som er vakkert og ikke er helt opp til hver enkelt å avgjøre. Sport-quattro og Golf mk2 Limited Edtion er såkalt "sleepers" som overhodet ikke skal undervurderes. Ikke bare glinsende lakk, vinge og plastikk som er "pent". aiit ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 En skikkelig fin Amazon syns jeg er vakkert, men jeg skjønner jo at ikke alle kan synes det! Da hadde man ikke behøvd å produsere andre merker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 (endret) En skikkelig fin Amazon syns jeg er vakkert, men jeg skjønner jo at ikke alle kan synes det! Da hadde man ikke behøvd å produsere andre merker! Enig i at Amazon er noe av det peneste som går på veiene (må riktig nok være skikkelig utført i old school look).. Og jeg er ikke særlig begeistret for volvo ;) Edit: Dette fungerer òg ;) Endret April 17, 2009 av Raceworld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 (endret) Dette er noen av de lekreste bilene her i verden :) men jeg syns det blir litt feil at noen av dere legger ut bilder av modifiserte biler. Skal vi snakke om de vakreste bilene her i verden, syns jeg vi skal snakke om orginalbiler :) Alfa Romeo 8C Competizione Jaguar XJ220 Maserati MC12 McLaren F1 GTR Rolls Royce Phantom Aston Martin Vantage V8 Honda NSX BMW 850 CSI Endret April 25, 2009 av CivicLars Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 (endret) Masse vakre biler her og de fleste favorittene mine er tatt.. Her er uansett et par til fra meg;) Moderne: Klassisk: Er klar over at vi har forskjellig smak. Men hvem kan med hånda på hjertet innrømme at de synes dønn original Golf 2 er verdens vakreste bil? For det er originalbiler vi snakker, ikke sant? Hvis ikke kan jo enhver bil bli verdens vakreste. Endret April 30, 2009 av divad Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Ford Granada Mark 1 Coupe Fastback Ford Granada Mark 1 Coupe Ford Granada Mark 1 4-dørs sedan Min gamle :-( Granada finnes det for enhver smak, syns dog Mark 1 er mest vellykket i designet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 (endret) Endret Mai 1, 2009 av Ascona-B-Power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Ja takk.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Ikke akkurat masseprodusert enda, men dog: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Ford Granada Mark 1 Coupe Fastback Granada finnes det for enhver smak, syns dog Mark 1 er mest vellykket i designet. Denne har akkurat samme fargen som en Consul coupe jeg har stående. :) Min har ikke vinyltak da, men interiørfargen ser ut som det er samme brunfargen på også.. Min er ikke like strøken i lakken som denne, men det skal den bli en gang igjen! Flotte biler dette, verdt å ta vare på! Den gamle stasjonsvogna di så skikkelig tøff ut også. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Den nye typen Camaro er fin. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Denne har akkurat samme fargen som en Consul coupe jeg har stående. :) Min har ikke vinyltak da, men interiørfargen ser ut som det er samme brunfargen på også.. Min er ikke like strøken i lakken som denne, men det skal den bli en gang igjen! Flotte biler dette, verdt å ta vare på! Den gamle stasjonsvogna di så skikkelig tøff ut også. :thumb Stasjonsvogna brant dessverre opp den dagen jeg fikk lappen, men skal ha en ny en en dag... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Må si BMW E30 M3 har det jeg mener er det mest tilltalende karoseriet som noen gang har kommet av ett samlebånd. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg