Gå til innhold

Verdens vakreste biler.

Ranger emnet


77-Vette

Anbefalte innlegg

Mye rare oppfatninger av VAKKERT. Vakker er liksom ikke det første ordet som faller meg inn når jeg ser en Stuttkvatro. Ikke Amazon heller for den del. Kanskje man bør lage en ny tråd med de tøffeste bilene, for der er ikke disse helt borte

 

Du syter for mye.. Hva som er vakkert og ikke er helt opp til hver enkelt å avgjøre. Sport-quattro og Golf mk2 Limited Edtion er såkalt "sleepers" som overhodet ikke skal undervurderes. Ikke bare glinsende lakk, vinge og plastikk som er "pent".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du syter for mye.. Hva som er vakkert og ikke er helt opp til hver enkelt å avgjøre. Sport-quattro og Golf mk2 Limited Edtion er såkalt "sleepers" som overhodet ikke skal undervurderes. Ikke bare glinsende lakk, vinge og plastikk som er "pent".

 

aiit ;)

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig fin Amazon syns jeg er vakkert, men jeg skjønner jo at ikke alle kan synes det!

 

Da hadde man ikke behøvd å produsere andre merker!

 

Enig i at Amazon er noe av det peneste som går på veiene (må riktig nok være skikkelig utført i old school look).. Og jeg er ikke særlig begeistret for volvo ;)

 

Edit: Dette fungerer òg ;)

pics-max-9338-235208-volvo-amazon-hot-rod.jpg

Endret av Raceworld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noen av de lekreste bilene her i verden :)

men jeg syns det blir litt feil at noen av dere legger ut bilder av modifiserte biler. Skal vi snakke om de vakreste bilene her i verden, syns jeg vi skal snakke om orginalbiler :)

 

Alfa Romeo 8C Competizione

AlfaRomeo8CCompetizione.jpg

 

Jaguar XJ220

JaguarXJ220.jpg

 

Maserati MC12

MaseratiMC12.jpg

 

McLaren F1 GTR

MclarenF1GTR.jpg

 

Rolls Royce Phantom

RollsRoycePhantom.jpg

 

Aston Martin Vantage V8

AstonMartinVantageV8.jpg

 

Honda NSX

HondaNSX.jpg

 

BMW 850 CSI

BMW850CSI.jpg

Endret av CivicLars

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse vakre biler her og de fleste favorittene mine er tatt.. Her er uansett et par til fra meg;)

 

Moderne:

2006-jaguar-xj.jpg

Klassisk:

Rolls-Royce_Silver_Spirit_1920.jpg

 

Er klar over at vi har forskjellig smak. Men hvem kan med hånda på hjertet innrømme at de synes dønn original Golf 2 er verdens vakreste bil? For det er originalbiler vi snakker, ikke sant? Hvis ikke kan jo enhver bil bli verdens vakreste.

Endret av divad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42.jpg

Ford Granada Mark 1 Coupe Fastback

 

Photos%20from%

Ford Granada Mark 1 Coupe

 

Ford_Granada_GLX_1971_001.jpg

Ford Granada Mark 1 4-dørs sedan

 

5104_1.jpg

 

granada%20001.jpg

 

BIL%20FOR%20THOR.jpg

Min gamle :-(

 

Granada finnes det for enhver smak, syns dog Mark 1 er mest vellykket i designet.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42.jpg

Ford Granada Mark 1 Coupe Fastback

 

 

Granada finnes det for enhver smak, syns dog Mark 1 er mest vellykket i designet.

 

Denne har akkurat samme fargen som en Consul coupe jeg har stående. :) Min har ikke vinyltak da, men interiørfargen ser ut som det er samme brunfargen på også.. Min er ikke like strøken i lakken som denne, men det skal den bli en gang igjen! Flotte biler dette, verdt å ta vare på!

 

Den gamle stasjonsvogna di så skikkelig tøff ut også. :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har akkurat samme fargen som en Consul coupe jeg har stående. :) Min har ikke vinyltak da, men interiørfargen ser ut som det er samme brunfargen på også.. Min er ikke like strøken i lakken som denne, men det skal den bli en gang igjen! Flotte biler dette, verdt å ta vare på!

 

Den gamle stasjonsvogna di så skikkelig tøff ut også. :thumb

 

Stasjonsvogna brant dessverre opp den dagen jeg fikk lappen, men skal ha en ny en en dag...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår