turbokano Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 hei,min nesten uspilte power acoustik fubr 12 tok kvelden i stad av uvitende grunn:rolleyes: skal sende tilbake til de jeg kjøpte av å se hva de sier:rolleyes: ,sikkert noe jeg har klaua til så den bare må hives,heh. MEN har dere tips til kraftig sub 12" eller 10",pris ca 2000 kr,skulle å hatt tak i en 1,5 farrads kondensator.. har 1200w rms monoblock å dra sjiten med:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 http://www.bilstereospesialisten.no seller dæm 12tommer spl dynamic til 2500 kr annbefaler d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 hva du vil ha da, during, trykk bass eller fin lyd ? cervin wega eller focal ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 cewrvin vega vmax er jo en liten kraftklomp viss det er det du er ute etter Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 er ute etter trykk,samtidig som det må spille relativt pent:) har du noe specs på de vmax subene? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by turbokano er ute etter trykk,samtidig som det må spille relativt pent:) har du noe specs på de vmax subene? Det høres ut som CW ja:D Finner litt specs her: http://www.cerwinvega.com/products/mobileaudio/v_max/vmaxmain.html Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 pris ligger no sånt på da? bør jeg kanskje ha 2 av de da? trives de best i lukka eller porta kasser? pris på de elementa? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Etter prislista til Soundpressure ligger de veil. på 2200.- (12") Etter min erfaring så er CW best i refleks, men det står at v-max også er designet for trykkammer. Om det er nødvendig med 2, er vel opp til deg? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 dem liker seg i lukket kasse ihvertfall, driver å bygger en stor porta kasse til 2 stk v-max 12", så jeg vet ikke helt ossen det låter enda, men dem skal spille dypt og rent i portet også. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg