knutand Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Hei, Har en 96 Vectra 2.0 Sedan, og på humpler og ujevn vei hører jeg "klirre"-lyder fra bakhjula. Da jeg bytta til sommerdekk nå i helga så kunne jeg kjenne at jeg kunne bevege hjulet et lite stykke oppover. Er det kanskje noen foringer et eller anna sted som må byttes? Bilen er ikke senka, men ser betydelig lavere ut bak enn foran. Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dogcity Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 det kan høres ut som noen foringer som kanskje må byttes....ta å sjekk oppe i dempertårnet om det kanskje har løsnet noe der...hadde noe lignende med en venn sin vectra...der hadde demperen slått opp i dempertårnet:S Siter - 96 Opel Vectra B CombiCoupè CD (solgt) - 06 Ford Focus Combi 1.6 TDCI MS-design (Solgt) -08 Citroën C5 Dynamique 2.0 HDI Tourer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 har samma feilen jeg å,dunker litt når jeg kjørere å er metal mot metal lyd på størredumper,er bevegbart sidelengs dekket mitt,må vell være noen foringer både oss meg å deg tror jeg hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutand Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Får håpe ikke demperen er løs, høres ut som en større jobb enn å bytte noen foringer. Syns det var ganske mye bevegelse vertiakalt i dekket da jeg løfta det, men får sjekke litt nøyere om jeg kan finne noe åpenbart. Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Hører dette på min vectra også. Tenkte å ta foringer, fjærer og dempere på den så snart som mulig. Har jo aldri vært byttet Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Hei, Har en 96 Vectra 2.0 Sedan, og på humpler og ujevn vei hører jeg "klirre"-lyder fra bakhjula. Da jeg bytta til sommerdekk nå i helga så kunne jeg kjenne at jeg kunne bevege hjulet et lite stykke oppover. Er det kanskje noen foringer et eller anna sted som må byttes? Bilen er ikke senka, men ser betydelig lavere ut bak enn foran. Knut Vet ikke med deg, men jeg hadde blitt nervøs da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg