gamlingen Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Hei! skal bytte toppakning på min b20 men har problemer med å få av innsug/eksos. noen som vet om mutterne på grenrøret er 1/2"? har fått av alle skruene utenom en da jeg merket att det glapp som faen med 13mm pipe:P men grenrøret henger i 1 mutter da men det er umulig å rikke? skal det være sånn eller har det rustet fast elns? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoOdd Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Hei! er orginalt 1/2" ja.... har sikkert rustet fast hvis det er noen muttrer som sitter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlingen Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 ja fikk det til:P men om jeg var så dum, skal vi si å f.eks glemte å tappe ut vannet før jeg tok av toppen? Er det noe stress med det, eller er det bare å bytte olje å vann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Bytte olje etter skiftet uansett, aller helst to kjappe skift(rensing, da det ofte kommer masse drit og vann i olja) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Har ikke noe å si. Det er ofte litt vann igjen i toppen selv om du husker å tappe. Bytta alltid olje og vann når du skifter toppakning. Om så bare for å være på den sikre siden. :) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 242 dl Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hei! skal bytte toppakning på min b20 men har problemer med å få av innsug/eksos. noen som vet om mutterne på grenrøret er 1/2"? har fått av alle skruene utenom en da jeg merket att det glapp som faen med 13mm pipe:P men grenrøret henger i 1 mutter da men det er umulig å rikke? skal det være sånn eller har det rustet fast elns? hadde holdt med å skru av eksosanlegget fra manifolden å tatt av toppen med alt på. mener å huske å ha byttet på min for noen år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlingen Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 ok, takk for hjelpa :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg