Gjest lundoz Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 (endret) Da har jeg endelig fått orden på bilen min. Kjøpte denne for 4 mnd siden. Gått 68867 km Utstyr: Automat Regnsensor Kenwood 5022 2din Armlene Tåkelys Sommer 225,45,17 TakSpoiler Hva synes dere? Skal selges snart hvis noen trenger bil :) Som dere kan se på bilen er det gått av litt lakk akkurat der hvor listen skulle av på førerdøren. Noen som har opplevd det samme evt hva som er lettest/billigst å fikse? :bump:checkflag: Endret April 10, 2009 av lundoz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Ser ut som en fin bil :D Denne jeg har sett på Majorstua og som lå bak meg i åtte tiden i stad? Ligner veldig i hvertfall ;) Siter - 99' Golf IV 1,6 Highline - X 92' BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg