Gå til innhold

Ny bil, hvilken? :S

Ranger emnet


steinknaus

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har planer om å kjøpe ny bil, men har ikke helt bestemt meg kan du si. Bakhjulstrekker, fint utseende og krefter -> BMW right? ^^

Alltid likt de personlig, men HVILKEN?

 

Krav: vil ha litt hk så e kan sladde litt på tørr asfalt i tillegg til glatta, BMW er dyre å forsikre og dette vet jeg, men det kan jeg tåle. Prismessig vil jeg helst ha noe opptil 150 000,- men ikke så dyre om jeg kommer unna med noe "bedre" og billigere.

320i er noe?

 

 

 

Noen som har noen forslag? tips? :)

 

Mvh

Steinknaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 150.000 tror jeg at jeg ville lett etter en e39 523 med manuell gir. 170hk 6syl, meget fin motor. e39 er mye bil for pengene om dagen og er billigere enn 3serien å forsikre.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For den prisen får du en veldig fin BMW 528 (e39, og til og med med en hel del utstyr og bra motor:) Hold deg unna 96 modellene..

 

Og jeg har altid vært veldig i mot automat gear, men i denne bilen kan jeg ikke fårestille meg og kjøre med manuell:)

Dessuten har 97 modellen og alle etter det Tiptronic, som vil si at du kan gire manuelt alle 5 trinnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vel og bra med automat og tiptronic - deilig å kjøre er det og, MEN faktum er at e39ene er MYE sprekere med manuellkasse enn automat - iallefall på papiret :D

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale 5-serie uansett, personlig ville jeg valgt e34 (som jeg har gjort)

Det er veldig fine biler, som sagt billigere enn 3-serie å forsikre, og får hester også, selv om det er noe mer vekt å dra på. en 525 fra 90-tallet får man billig i og med at alle andre skal ha 3-serie.

 

med andre ord sparer du penger på forsikring og innkjøp ved å velge 5-serie! ;)

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår