Turbobenni Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Hvor fort skal "grenrøra" eller hva det er bli varme? bilen stod på tomgang i 2 min, så kjente jeg på den eksosdelen som sitter nærmest motoren. å fy F*** å varm !! er det meninga ? skal den nå 90 grader så fort ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Alså, grenrøra blir ikke bare 90 grader :) Du kan gange det tallet ganske mange ganger... Men ja, med bare 2 minutter på tomgang så skal dem være varme. Se om du tør å ta tunga bortpå... :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Haha!!! genial den siste der ^^ men takk, var redd for at jeg hadde gjort noe feil shø ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Det blir produsert en del varme under forbrenningen. Når du vet at avgassene fra denne forbrenningen går ut igjennom eksosmanifoilen, så skjønner du at det blir fort varmt:) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg