Gå til innhold

Synspunkter på tamiltigrenes sultestreik i Oslo.

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

..men det er fortsatt FN som bør forsøke å stanse denne krigen.

 

Ja, og FN er..?

Forente Nasjoner. Tenke seg til at lille Norge faktisk er medlem.

Men nei, selvfølgelig, vi driter jo i hva som skjer med tamilene på Sri Lanka? Jiiz, for noen holdninger!

 

Hadde dere fulgt litt med, så hadde dere fått med dere at det er ikke bare i Oslo/Norge det demonstreres.

Jeg tror nok media (igjen) prøver å hjernevaske dere litt, folkens, og dere svelger agnet med krok og snøre og det hele hver eneste gang.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og FN er..?

Forente Nasjoner. Tenke seg til at lille Norge faktisk er medlem.

Men nei, selvfølgelig, vi driter jo i hva som skjer med tamilene på Sri Lanka? Jiiz, for noen holdninger!

 

Hadde dere fulgt litt med, så hadde dere fått med dere at det er ikke bare i Oslo/Norge det demonstreres.

Jeg tror nok media (igjen) prøver å hjernevaske dere litt, folkens, og dere svelger agnet med krok og snøre og det hele hver eneste gang.

 

jeg mener at den demonstrasjonen i Norge er barnslig! De bor i Norge, er Norske statsborgere og får utbetalt Norske skattepenger, men alikevel så er de ikke fornøyde... da får dem sette seg på første flyet hjem!

 

det eneste vi vil merke til denne demonstrasjonen er at Spice og andre takeaway steder har mindre kapasitet nå!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og FN er..?

Forente Nasjoner. Tenke seg til at lille Norge faktisk er medlem.

Men nei, selvfølgelig, vi driter jo i hva som skjer med tamilene på Sri Lanka? Jiiz, for noen holdninger!

 

Hadde dere fulgt litt med, så hadde dere fått med dere at det er ikke bare i Oslo/Norge det demonstreres.

Jeg tror nok media (igjen) prøver å hjernevaske dere litt, folkens, og dere svelger agnet med krok og snøre og det hele hver eneste gang.

 

du er en av de typiske bedreviterne som veit alt. Siden du er en av de mest oppadgående personene(som du kun selv mener) kan du jo greie ut hvorfor de skal sultestreike for at broilerne her til lands skal gjøre noe?!

 

Når selv tamilere her til lans er flaue over deres ytringer så ringer det muligens ei bjelle, til og med for deg.

 

Hilsen hjernevaska klovn.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den humanitære situasjonen i Sri Lanka er jo den verste i verden akkurat nå, så man kan skjønne at vi ønsker mer oppmerksomhet rundt der enn bare finanskrisa og noen tapere som skyter rundt på en skole.

 

Men Gandhi samlet nesten hele India for å få fram en sak, så hvorfor kan ikke tamilene gjøre det samme og samle en hel verden for å fram en sak?

 

Spørsmålet er jo hvilke midler som er nødvendige for å fram denne saken..en ting er jeg glad for hvert fall: at ingen av disse driver med hærverk som under Gaza demostrasjonene tidligere i år og bare er der for pur faen. Er vel ingen som ønsker å sultestreike for å ha det morro tror jeg..

Endret av Dusy

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den humanitære situasjonen i Sri Lanka er jo den verste i verden akkurat nå, så man kan skjønne at vi ønsker mer oppmerksomhet rundt der enn bare finanskrisa og noen tapere som skyter rundt på en skole.

 

Men Gandhi samlet nesten hele India for å få fram en sak, så hvorfor kan ikke tamilene gjøre det samme og samle en hel verden for å fram en sak?

 

Spørsmålet er jo hvilke midler som er nødvendige for å fram denne saken..en ting er jeg glad for hvert fall: at ingen av disse driver med hærverk som under Gaza demostrasjonene tidligere i år og bare er der for pur faen. Er vel ingen som ønsker å sultestreike for å ha det morro tror jeg..

 

 

men vi har jo nokk saker som vi må prioritere her i Norge også! Eldreomsorg og slike viktige ting! Garantert at Norge ikka hadde fått støtte av noen av disse U-landene hvis flisa hadde vært snudd!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den humanitære situasjonen i Sri Lanka er jo den verste i verden akkurat nå, så man kan skjønne at vi ønsker mer oppmerksomhet rundt der enn bare finanskrisa og noen tapere som skyter rundt på en skole.

 

Men Gandhi samlet nesten hele India for å få fram en sak, så hvorfor kan ikke tamilene gjøre det samme og samle en hel verden for å fram en sak?

 

 

er jo nettopp det de prøver å gjøre, de vil ha støtte fra Norge og tamilere i andre land søker støtte i de landene de holder til, men de gjør det jo bare verre for seg selv, da de får folk mer i MOT seg med en så useriøs demonstrasjon. Desverre så er diskusjon veien å gå trur jeg, noe som ikke er lett blant broilerne her til lands. Noen mektige politikere skulle vært samlet, så disse underordnede klovnene(les solheim++) hadde fått gjort noe.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er svært kritisk til det meste innvandrer foretar seg, klarer jeg ikke helt å se problemet med at tamilierne sultesteiker. Altså, skulle alle land bare passet på seg selv hadde vi hatt tysk som morsmål, firefeltsveier gjennom hele Norge og nazikors på klærne hele gjengen.

 

Jeg syns det er på sin plass at Norge bryr seg, og jeg ofrer gjerne litt skattepenger for en invasjon av Sri Lanka. Så kunne alle tamilierne flyttet hjem og vi hadde aldri trengt å se dem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener at den demonstrasjonen i Norge er barnslig! De bor i Norge, er Norske statsborgere og får utbetalt Norske skattepenger, men alikevel så er de ikke fornøyde... da får dem sette seg på første flyet hjem!

 

det eneste vi vil merke til denne demonstrasjonen er at Spice og andre takeaway steder har mindre kapasitet nå!

 

..men så er det ikke forholdene i Norge de skriker om heller da. Alt de vil er at vi skal engasjere oss litt mer i situasjonen på Sri Lanka.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men så er det ikke forholdene i Norge de skriker om heller da. Alt de vil er at vi skal engasjere oss litt mer i situasjonen på Sri Lanka.

 

Hallo!!! De bor I NORGE NÅ! og hvorfor skal man da tenke på hjemlandet sitt når de valgte å flykte til Norge? kansje de heller skulle dratt hjem og rasert og ødelagt ting der! Ikke bare skal vi støtte dem med penger til nødhjelp, vi skal betale for å pusse opp en ambasade også!!!

 

Makan til dumme folk!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott de sultestreiker... billigere for staten at de kjøper/stjeler mindre mat.. folk må jo snart få opp øya å se at vi må slutte å ta inn så mye av denne tingen...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår