Gå til innhold

Nikdev: 360 - Laav bruksøse

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er dritrått mister! Sendt den inni noe (ved baklykta der) eller? Anyway, du får ta en råååån oppom en dag, nå som du bor nærme.. :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denna du skal til Fjordparken med på lørdan eller?

Tenkte jeg skulle juge litt.

 

Je vet ikke om jeg rekker, må skru på den røde. Men tenkte jeg kanskje kunne møte dere før dere drar avgårde

 

Dette er dritrått mister! Sendt den inni noe (ved baklykta der) eller? Anyway, du får ta en råååån oppom en dag, nå som du bor nærme.. :)

 

Må jo ha litt slæddeskader(eller ikke) da vettu.. Send meg nr ditt på pm så skal jeg slå på tråden

 

Slenger ut ett bilde av den urgromme 360 spirit delebilen

SL733694.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

har hatt på noen andre 8x13 allycat felger bak på øsa i det siste for med 155\70 slipper jeg all subbingen:wank

Må få dratt ut skjermene litt mer for jeg har akkurat bestilt nye 185\55 dekk..

 

 

 

Litt bilder fra Gatebil i helgen, hvor jeg møtte opp i feil bil men den røde er ennå ikke ferdig

DSC00073.jpg

 

Grattis til hr.Aasbø som ratter denna supraen og vant breisladden(igjen..)

DSC00076-1.jpg

 

 

DSC000811.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke kenneth alm som vant breisladden??

 

så 360'n der ute.. så litt den stygge andungen ut i det selskapet den sto parkert med, hehe

 

nå syns jeg denne 360n er en diamant i forhold til mye av det oppbrukte japseplastet som var der.. men men..

 

jeg syns den bilen her er dritkul:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke kenneth alm som vant breisladden??

så 360'n der ute.. så litt den stygge andungen ut i det selskapet den sto parkert med, hehe

 

jo bror alm vant 4x4 breisladden Fredric bakhjulstrekk sladden

Bbilen var vel ikke helt hjemme der nei, men hadde verktøy i den og vi sov i PD lastebilen så var greit å 360`en i nærheten:op:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår