Severin Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Har en Xantia TD som skulle vært bytta klosser og skiver på... Er bare det at jeg ikke finner ut av hva slags verktøy som skal brukes for å løsne holderne til calipperene.. Virke som om det er no svære torx greier eller no..? Noen som har peil? Siter Citröen Xantia 1.9 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 torx 55 eller 50 mener jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reparatøren Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Hei. Skal du bytte klosser, trenger du kun å ta bort nedre låsepinnen og deretter svinge caliperen opp for å ta ut klossane. NB.!! Du må skru stempelet i caliperen tilbake for å få inn dei nye klossane. Skal du skifta skivene også, må du ta av heile caliperen. Den er festa med to store "Torx"-skruer. Huskar ikkje dimensjonen.. Ellers anbefaler eg deg http://www.citroenakuten.com Fantasisk bra forum med svar på alt. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg