Gå til innhold

PhattBass - Volkswagen Passat TDI 2006 Highline

Ranger emnet


JAWiggen

Anbefalte innlegg

Takk for svar. Beklager for sent svar.

 

Jeg har mottatt chrome listene i posten. Jeg fikk som jeg ser med det første at det er 8 korte lister og 7 Lange. Dette er vell plug and play? Hvordan rengjor du det? Noe spesielt middel?

 

Hvor får jeg tak i ordentlig LED STRIPE? JEg har sett mye jalla og hvordan skal man klare å montere det? Noe tips?

 

Hvordan type led pærer trenger jeg i parkpærene? Sokkel?

De 8 korte listene er vel for grillen (4 på hver side av VW-emblemet), 4 av de lange er for grøftlysområde (men kan se ut til at de er beregnet på biler uten grøftelys, men er en enkel sak å klippe opp i riktig lengde) og de 3 siste for feltet under skiltet. Regner jeg med.

Jeg husker ikke hva jeg rengjorde med, men kan være greit å ha såpe med litt futt i, for å fjerne silikonrester osv.

 

Hvor du får tak i ordentlig LED stripe vet jeg ikke, da jeg aldri har handlet det selv.

 

I parklysene er jeg ganske sikker på at det var W5W pærer. Sjekk på Dybvik Trading :) Der jeg handlet det meste av pærer.

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg prøvde å se om disse chrome listene var ferdig kappet og det var de nok ikke..Det var en som passe til den nedre grillen i midten. Resten var for lange? Av di 4 lange..De gikk nesten mot lyktespylerne (så langt sirka)

 

De chrome listene rundt grøftelysene kan man montere de i ettertid etter jeg har montert disse,eller må jeg vente med å montere grillen for grøftelysene?

Hvordan skal man lime disse på grillen? Det er jo et såkalt "hakk" i spreder dekslet?

Det er jo vanlige stikk pærer til parklysene har jeg funnet ut :)

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår