Gå til innhold

PhattBass - Volkswagen Passat TDI 2006 Highline

Ranger emnet


JAWiggen

Anbefalte innlegg

Da er jeg endelig en lykkelig eier av en '06 Passat. Hentet den i Nord-Norge 31.april og kjørte ned til Trondheim, via Finland og Sverige, sammen med en kamerat. En innholdsrik tur på ca 21 timer, inkl et par stopp.

 

Bilen er en 1.9 TDI som jeg synes holder i massevis til min type bruk. Akkurat passe sterk. Den har nettopp passert 100K på telleren, men bærer absolutt ikke preg av det. Alle servicer fulgt på merkeverksted. Nesten 100% strøken både innvendig og utvendig. Bilen er av Highline utgaven, og har det meste av utstyr. Har ihvertfall det jeg trenger :p

 

 

Har følgende planer i første omgang:

- Felger til sommer (X)

- Senk (x)

- Chrome-riller i front (X)

- Emblemfri grill (X)

- Moderat soting av ruter ( )

- Oppgradere spiller (X) og høytalere ( )

 

X=Ordnet, x=kjøpt, men ikke montert.

 

Slenger ut noen få bilder tatt i kveld etter en kjapp vask. Hadde rukket å bli litt mørkt ute, men skal prøve å få tatt noen nye bilder dersom det blir fint vær i morgen eller til helgen.

 

 

DSCF0888.jpg

 

DSCF0895.jpg

 

DSCF0897.jpg

 

DSCF0898.jpg

 

DSCF0896.jpg

 

DSCF0879.jpg

 

DSCF0878.jpg

 

Interiør:

DSCF0877.jpg

Endret av JAWiggen

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hei,

 

Jævlig fin bil! Likte fargen! ;)

Og fete felger! Tror de kommer til og kle bilen bra ;)

Fin dimensjon også! ;) Men nå bygger du jo bilen høyere, så du får se om du kanskje bør vurdere senking? ;)

Og et lite tips; 35% soting hele veien rundt vil kle bilen godt! Og chrom speildeksel! ;)

Da får du en utrolig clean, og feet bil! :)

 

Hold oss oppdatert! :D

Mvh Stian

________________________________

- '99 Hyundai Coupè *Til salgs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jævlig fin bil! Likte fargen! ;)

Og fete felger! Tror de kommer til og kle bilen bra ;)

Fin dimensjon også! ;) Men nå bygger du jo bilen høyere, så du får se om du kanskje bør vurdere senking? ;)

Og et lite tips; 35% soting hele veien rundt vil kle bilen godt! Og chrom speildeksel! ;)

Da får du en utrolig clean, og feet bil! :)

 

Hold oss oppdatert! :D

 

Takk for det :) Endelig litt respons :p

Senk er allerede bestilt ;) Så den blir fin og lav snart :)

Og soting blir også ordnet inn rimelig tid. Må bare finne ut hvem som best kombinerer pris og kvalitet først.

Chrome speildeksel er jeg litt usikker på. Har tenkt på det, og vurderer å kjøpe bare for å prøve. Koster ikke mange kronene fra ebay det. Men er redd for at det blir litt for mye chrome på bilen. Vi får se.

 

Slenger med et bilde av bilen med felgene på. Ja, bilen er HØY, men senk er som sagt bestilt.

 

DSCF0926.jpg

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Slenger inn en liten copy/paste fra VACN-forumet:

 

Sommeren nærmer seg med stormskritt, så har derfor handlet inn litt bilpleieprodukter fra Wærp! blankbil.no .. Utrolig rask levering.

Bestilte på onsdag, og hentet ut varene fra posten på fredag morgen :) Anbefales på det sterkeste!

 

DSC00692.jpg

 

Har også bestilt noe Meguiars fra annen forhandler, blant annet Deep Crystal System - Step 1,2,3. Må sjekke hva jeg synes funker best av de og NXT Generation. Er også litt MF på vei, samt Soft Foam Applicator'er. Ble bestilt samme dag, men har enda ikke fått noen tilbakemelding på ordren. Dårlig!

 

 

Har også lagt til noen få detaljer på fronten.

 

DSC00655.jpg

 

DSC00647.jpg

 

Regner med at dere ser hva det er, så går ikke mer inn i detalj på det :p

Ble det overkill, eller funker det greit? Vil ikke ha altfor mye chrome heller..

 

Venter fremdeles på grillen fra Håkon, men det får bare ta den tiden det tar. Siste oppdatering er at han får den på mandag :)

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen Passat det der gitt. Hvis du fremdeles har soting på fremtidsplanen så gjerne legg inn her når du har fått litt priser på soting. Tar du alle ruter? Må få gjort dette jeg også snart. Blir vel litt dyrere iom at jeg har stasj, men da har jeg litt peil ihvertfall.

Gleder meg til bilder med senk montert ;)

Mazda 6DE 2,0 Advance +

Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

 

Soting blir det etterhvert, og ja, blir alle ruter hvis jeg holder meg til planen min :p

 

Litt usikker på om det blir så spesielt mye dyrere for deg, iom at det koster flesk å sote bakruta på sedan. Er mye mer arbeid på den ruta, enn på en stasjonsvogn hvor man bare kan ta opp bakluka. Så kan være at det går opp i opp, siden du har 2 ekstra ruter å sote i forhold til meg.

 

Og gleder meg selv som en liten unge til det blir senk. Litt usikker på om jeg skal gjøre det selv eller levere inn bilen. Vi får se :)

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng det med bakruta. Hadde vært fint å høre pris når du får fikset dette.

Senk tror jeg hadde vært pri en til meg hadde det ikke vært for at frøkna ABSOLUTT skal kjøre helt opp til hytta når jeg har sagt at jeg kan slite med meg alle matvarene opp bakken... Men men.

Kanskje du kan svare meg på et annet spørsmål med det samme. Hvordan er det med justerbart senkesett og justering opp? Har aldri montert dette så jeg kan meget lite om det. Er det enkelt å justere opp eller er dette noe du gjerne ikke gjør mer enn vinteren (opp) og sommeren (ned)? Er jo dette enkelt så er det jo bare å justere opp når vi skal på hytta :)

Mazda 6DE 2,0 Advance +

Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår