familiebilen Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Hei. Eg har nett kjøpt meg ein Hiace,lang type, med 4wd. 2000 modell, Disel. Ein flott bil som eg ser fram til mange fine dagar med. Men, den bruker litt mykje disel. Eg reknar med det skuldast at den køyrer med 4wd heile tida. Er det nokon måte eg kan kople ut framhjulstrekket når eg ikkje treng det, og på att når eg treng det? (typisk av om sommaren og på om vinteren)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 om det ikke er en serie på girstanga med kun 2WD eller mulighet for å koble det ut nede på navene så er det nok ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
familiebilen Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Eg har ikkje sett nede ved nava. Eg er ikkje heilt sikker kva eg skal sjå etter :-) Eg høyrde om ein som hadde kjøpt ein hub og sett på sin bil. Han måtte gå ut av bilen for å skifte mellom 2 og 4 hjulstrekk. Kanskje det finnes slike løysingar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 ja, det hørtes ikke tullete ut. hør på toyota hvilke muligheter du har ;) de kan nok gi deg de svarene du søker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 242 dl Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Hei. Eg har nett kjøpt meg ein Hiace,lang type, med 4wd. 2000 modell, Disel. Ein flott bil som eg ser fram til mange fine dagar med. Men, den bruker litt mykje disel. Eg reknar med det skuldast at den køyrer med 4wd heile tida. Er det nokon måte eg kan kople ut framhjulstrekket når eg ikkje treng det, og på att når eg treng det? (typisk av om sommaren og på om vinteren)? hei. har svar till deg angående hiace lang 4wd. disse er det Ikke utkoblbar 4wd. det er konstant 4wd på disse bilene. hvis det hadde vært en fra sent 80talls eller tidlig 90talls hadde det vært utkobling på navet foran. eller egen spak ved siden av slik som på hiilux eller lc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
familiebilen Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Takk for svar! Eg får ta meg tur innom ein verkstad og høyre om det er mogleg å montere ein slik "hub". Reknar med det gjer bra utslag i drivstoffutgifter å køyre med 2wd heile sommaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg