lknest Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Noen som har noen supre tips om hvordan jeg kan få igang igjen takluka på min 96 mod. a6? Kan være noe så enkelt som en sikring, men min tysk er ikke så god at jeg finner ut hvilken sikring det er :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Har nå sett litt på problemet og funnet ut at motoren går, men takluka rikker seg ikke. Får skrudd den for hånd, men den var rimelig tung og skru opp og igjen. Noen som kan hjelpe meg nå kanskje? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Høres ut som at du må bytte vaierene,eller prøve å smøre dem opp. pleier å bli veldig trege hvis du ikke smører dem opp i jevne mellomrom. skal ikke så mye til føre motorn ikke orker å dra dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 takk for svar :) Hva må jeg ut med for å bytta vaiere? Eller eventuelt smøre de da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 synes jeg aner litt WD40? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Hehe.. Skal ikke se bort ifra det ;) Men går det an å bare skru luka tilbake manuelt og sprute inn når den er åpen? Eller finnes det noen bedre løsninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 ta det enkle først og se om det går.Må du ut med vaierene må du vekk med trekket til luka. av med motor og 2-3 skruer på h/v side fra tak og ned. ganske grei jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg