Gå til innhold

Annbefaling av bil som går godt?

Ranger emnet


hertz

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

VEEL! 18 åring med fersk lapp og ladetrøkk! det er faen ikke noe bra sammentreff! skaff deg en bmw 316 med 102 hk og bakhjulstrekk. Lær deg å kjøre bil først du gutten min før du setter deg bak rattet på på en bil med mer enn 150 hk! Du skal passe deg så du ikke ender opp med å stå midt på åkern og spise JORBÆR!!!!

 

Learn to drive! then you get a big ENGINE! forresten så har ikke 18årige turbo gutter noe vett i huet! jeg snakker om sånne som kommer rundt svingen i hundre å hælvete...og drar av veien i 180 med sladd på tør asfalt!

 

gutter med sånne drømmer er farlige sjåfører!dukenukem

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringen er vel ikke så billig heller...

Men har jo

 

Nissan 200sx

Ford Cosworth

Honda Civic T

Toyota MR2 GT2

Audi har et par med snurrbo.

 

Foreslår at om du er 18 og skal absolutt ha deg turbo kjøp deg en

 

Volvo 740 TIC eller en gammal audi turbo

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt vi vet så kan jo trådstarter være bilcrosskjører og en jævel til å kjøre, så kanskje på tide og slutte å behandle han som en småunge!

 

Til trådstarter: Du har jo litt penger å legge inn, så hvis du absolutt skal ha noe som går godt så ville jeg valgt golf vr6.

Det har jeg hatt lyst på selv oxo. Det er en god bil som ligger godt, man må bare være forsiktig med pådrag i 1. og 2. gir, spes hvis man svinger litt, ut fra rundkjøring f.eks.

 

Den kan du fikle litt med selv oxo, man får jo kompressor til dem:) Ikke å anbefale kanskje, da du vil få så mye hester at det blir en drapsmaskin:)

 

Andre valg er jo golf IV Gti, dem ekke så dyre lenger, dem har jo 1.8t og kan chippes og div.

 

Bmw 325i er jo rått, ca like mye hester som vr6, men jeg vil legge til at vr6 har myyyye råere lyd;) og går litt bedre.

 

Lykke til med bilvalg:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt vi vet så kan jo trådstarter være bilcrosskjører og en jævel til å kjøre, så kanskje på tide og slutte å behandle han som en småunge!

 

Til trådstarter: Du har jo litt penger å legge inn, så hvis du absolutt skal ha noe som går godt så ville jeg valgt golf vr6.

Det har jeg hatt lyst på selv oxo. Det er en god bil som ligger godt, man må bare være forsiktig med pådrag i 1. og 2. gir, spes hvis man svinger litt, ut fra rundkjøring f.eks.

 

Den kan du fikle litt med selv oxo, man får jo kompressor til dem:) Ikke å anbefale kanskje, da du vil få så mye hester at det blir en drapsmaskin:)

 

Andre valg er jo golf IV Gti, dem ekke så dyre lenger, dem har jo 1.8t og kan chippes og div.

 

Bmw 325i er jo rått, ca like mye hester som vr6, men jeg vil legge til at vr6 har myyyye råere lyd;) og går litt bedre.

 

Lykke til med bilvalg:)

 

Og hva mener du med at siden han er bilcrossfører så ER han en god sjåfør?

 

Mange som kjører bilcross som er idioter på veien..

 

Hahaha minner meg om Zebra rally btw

 

OT Zebra rally er TV2 zebras kjendis bilcross hvor ingen kan en dritt..

 

Back to topic.

 

Foreslår trådstarter kommer med noen merker han selv foretrekker og spør folk utifra hva de har av erfaringer.

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEEL! 18 åring med fersk lapp og ladetrøkk! det er faen ikke noe bra sammentreff! skaff deg en bmw 316 med 102 hk og bakhjulstrekk. Lær deg å kjøre bil først du gutten min før du setter deg bak rattet på på en bil med mer enn 150 hk! Du skal passe deg så du ikke ender opp med å stå midt på åkern og spise JORBÆR!!!!

 

Learn to drive! then you get a big ENGINE! forresten så har ikke 18årige turbo gutter noe vett i huet! jeg snakker om sånne som kommer rundt svingen i hundre å hælvete...og drar av veien i 180 med sladd på tør asfalt!

 

gutter med sånne drømmer er farlige sjåfører!dukenukem

 

:word_ms

 

Det gjelder flere enn 18-åringer dette her, men absolutt poeng. Mr_Q, trådstarter kan ha vært rallysjåfør siden han kunne gå for alt jeg vet, men det var han 20-åringen som kjørte seg ihjel på Bygdøy.. Som da mener jeg nå at denne saken må sees isolert sett i forhold til andre ulykker med ungdom, i og med at karen faktisk var drita, men evnen til å ikke tenke konsekvenser er tydeligvis manglende..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva mener du med at siden han er bilcrossfører så ER han en god sjåfør?

 

Mange som kjører bilcross som er idioter på veien..

 

Hahaha minner meg om Zebra rally btw

 

OT Zebra rally er TV2 zebras kjendis bilcross hvor ingen kan en dritt..

 

Back to topic.

 

Foreslår trådstarter kommer med noen merker han selv foretrekker og spør folk utifra hva de har av erfaringer.

 

Sier ikke at bilcrossførere oppfører seg langs veien.

Men dem kan å kjøre bil! Vet åssen den oppfører seg osv osv.

Jeg har aldri sagt at dem ikke kan kjøre idiot, det var dine ord:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNGDOMMEN i dag er håpløse.. de har enda ikke lært seg å gå rett.. men sprek bil skal dem ha.. håper for guds skyld du ender opp med noe litt mer moderat så du slepper å ta livet av andre i trafikken med;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår