haug2k Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Du vet bedre enn faren min og de som jobber med bil fordi du har hatt fire Bmwer ? Spar deg. Du må forstå hvor dumme argumentene dine er. Jeg velger iallefall og stole på en godt voksen person som har holdt på med bil i mange år, selvom du har hatt hele fire Bmwer, unnskyld jeg mente "levd" med fire bmwer. "For pappaen min er sterkere enn pappaen din" mentalitet her. Du blir lurt!! Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Det siste innlegge sier iallefall nok om deg. Du kan jo umulig ha det bra, ser jo det på måten du oppfører deg på. Din "høne" ? Virkelig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Må nok si meg litt enig med Nytern her. BMW skal absolutt ikke undervurderes. For å være helt ærlig, så faller nok valget på BMW om jeg havner utenfor denne "VAG-religionen" jeg tilhører. E30, E36 eller E46 (jeg er ikke så begeistret for den nye designen til BMW) Om BMW er vurdert som dyrt, bra, dårlig osv. bør overlates til statistikk, ikke enkeltpersoner, mener jeg. Angående pris på deler. Så er det nødvendigvis ikke så dyrt om delen holder dobbelt så lenge, selv om den er dobbelt så dyr. BMW er ikke akkurat kjent for dårlig kvalitet ;) PS. Nytern kan være en skikkelig kverulant, men jeg støtter han her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Skal kjøpe meg bil snart og valget står mellom ein 325,golf,passat eller audi. Alle de 3 sistnevnte med 1.8T motor. Så lurer på viss eg chipper ein av de 3 sistnevnte (golfen,passaten, audien)til rundt 200 hk, vill de gå bedre en ein original bmw 325i med 192 hk? Hva er det for prisbilde som du har tenkt deg? Dere må gjerne le, men hva med en Skoda Octavia RS (180hk) eller en Octavia turbo (150hk)? Tenkte siden det er snakk om VAG her. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Hva er det for prisbilde som du har tenkt deg?Dere må gjerne le, men hva med en Skoda Octavia RS (180hk) eller en Octavia turbo (150hk)? Tenkte siden det er snakk om VAG her. /M Støtter deg fullt ut med den. Hva med å se på noe annet ikke alle har trådstarter? :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Støtter forslaget med Octavia RS. Slenger på Seat Leon 20VT.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Ja ikke sant, da holder man seg innen VAG-familien plus at man får mere power for pengene :D Plus at man kommer en bit over 200hk-streket med kun chip. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg