ChrisTARD Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 gamle kjerra! filmet en gang i 2001 tror jeg? Haha så sykt fett! Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Skjedd noe med restaureringen? Nærmer seg sommer vett, da må du ha bilen klar for kjøring! Gleder meg til og se bilen da den blir hel igjenn. Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Jeg holder på. sliter med og finne riktig oljekjøler. må jo også ha nye bremser. så håper i juli engang. Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Har et sett med TH-line Schmidt/Revo felger,som kunne passe under bilen din !! De er 8/9x14 med 195/45 og 215/40. Settet er strøken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Heisann, Kjøper en croma turbomotor av en kar nå. Bilen skal hugges. Er det noen bremser fra denne du kan nyttiggjøre deg, eller er det Brembo el. som skal på? Jeg skal ha motoren inn i en Lada Niva Track (den "kule med soltak og Recaro) -vet ikke om det kvalifiserer til å bli tatt opp i Fiatklubben? Har en Suburban som med sine 275HK på diesel også er ganske snerten tross sine 3080kg... Bodde forresten i Kokstadælva fram til høsten -05, da jeg flyttet ned til Julius og Sabeltannland:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Har et sett med TH-line Schmidt/Revo felger,som kunne passe under bilen din !!De er 8/9x14 med 195/45 og 215/40. Settet er strøken. Kan du fikse bilde? Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Heisann,Kjøper en croma turbomotor av en kar nå. Bilen skal hugges. Er det noen bremser fra denne du kan nyttiggjøre deg, eller er det Brembo el. som skal på? Jeg skal ha motoren inn i en Lada Niva Track (den "kule med soltak og Recaro) -vet ikke om det kvalifiserer til å bli tatt opp i Fiatklubben? Har en Suburban som med sine 275HK på diesel også er ganske snerten tross sine 3080kg... Bodde forresten i Kokstadælva fram til høsten -05, da jeg flyttet ned til Julius og Sabeltannland:-) hei. de bremsene kan være noe jeg kanskje kan bruke om de er i stand. fiatklubben tror jeg ikke eksisterer mer. hjemmeside finnes hvertfall ikke mer. Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 (endret) Har skiftet litt rør og slanger i bilen. Gammelt nytt! Som dere ser så er det bare et stort kaos enda:P Endret Mai 16, 2009 av ChrisTARD Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 Kan du fikse bilde? dem ligger ute for salg nå,her på forumet. Under felg+dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet Mai 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 (endret) Har skiftet litt rør og slanger i bilen. Gammelt nytt! Som dere ser så er det bare et stort kaos enda:P begynner å like motorrommet ditt !! Får du den på veien i år ?? Har en Uno Turbo selv,som bare har gått 96' km. Desverre ble den påkjørt,og har stått i 2 år nu. Har også bynnt å kjøpe litt trimdeler. Fikk tak i Novitec innsug,med ekstra dyse,det skal gi ca.10HK ekstra. Har også en chip,den ska gi ca.25HK+ 40nm.Kjøpte den billig på ebay,men e litt usikker på om jeg ska bruke den.Selgern virker litt useriøs !! Har forresten 5,5" orginale Turbo Felger. De er pulverlakkert.(hvit) Med 175/50 dekk.Brukt en halv sesong. Kan selge de til rett pris. Endret Mai 16, 2009 av badnewsbertone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2009 begynner å like motorrommet ditt !!Får du den på veien i år ?? Har en Uno Turbo selv,som bare har gått 96' km. Desverre ble den påkjørt,og har stått i 2 år nu. Har også bynnt å kjøpe litt trimdeler. Fikk tak i Novitec innsug,med ekstra dyse,det skal gi ca.10HK ekstra. Har også en chip,den ska gi ca.25HK+ 40nm.Kjøpte den billig på ebay,men e litt usikker på om jeg ska bruke den.Selgern virker litt useriøs !! Har forresten 5,5" orginale Turbo Felger. De er pulverlakkert.(hvit) Med 175/50 dekk.Brukt en halv sesong. Kan selge de til rett pris. jeg skal prøve og få den på veien i år! så fort det kommer penger kommer det nye deler:P trist og høre at din står. jeg har veldig unofelger hvis du har en pris til meg kan jeg vurdere det. sender deg pm Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Beklager at jeg ikke har hatt tid til og oppdatere. men her kommer det noe nye bilder Har satt på spesial tilpassede stålombsbundedebensin slanger. Litt store bilder men Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 har lakkert instrumentpanelet svart Dette var rødt og utrolig dårlig utført arbeid Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Jeg er litt usikker på hvem jeg skal bruke. Skal jeg bruke svart eller hvit? Jeg tenkte jeg skulle hv rød bil med hvite detaljer men svart så bra ut det også. hva synes dere? Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Bruk svart! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg