ChrisTARD Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 (endret) Nye bilen min. litt få bilder enda. men kommer fler. Men hva synes dere? Her er et Youtubeklipp av bilen i toppstand. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=URxkc3iz24o&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=URxkc3iz24o&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Endret Mars 29, 2009 av ChrisTARD Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Du som har kjøpt den ja. Gikk jo på Tranby den. Kjenner forrige eier godt. Drit artig bil! Gratulere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Uno Turbo Hörmann er tøft! :D Kommer du på Italiensk Dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Du som har kjøpt den ja. Gikk jo på Tranby den. Kjenner forrige eier godt. Drit artig bil! Gratulere:) du kjenner terje ja:D Gleder meg bare til og få den på veien. eneste som mangler er oljekjøleren:D Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet April 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 Uno Turbo Hörmann er tøft! :D Kommer du på Italiensk Dag?Det hørtes artig ut:D skal se hva jeg får til:D Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 jeg tok ut baksetene for de har ingen nytte og tar bare plass og vekt. Ny IC som skal monteres så fort så mulig. var den største jeg fikk plass til selv om den ikke er så stor Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kholt Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Tøff bil, har du noen specs på motor ? Har en Uno Turbo selv og dele tilgangen er ikke akkurat på topp noen tips ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 jævli fin liten krabbat! :) har alltid likt Unoen Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Savner Unoen jeg hadde nå. Fin bil dette, vurderte å kjøpe denne da den var til salgs for lenge siden, men økonomien strakk bare ikke til. Jeg synes disse bilene er utolig artige! Du kommer til og få mye glede utav bilen vertfall! Hvordan er tilstanden ellers? Mye rust? Hva er gjort med motor? OSV. Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 hadde en sliken selv en gang i tiden! 1.4bar i ladetrykk, forsterket ic, og bensintrykksregulator.. rævkjørte en Audi TTQ på e6 ;) haha Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Tøff bil, har du noen specs på motor ? Har en Uno Turbo selv og dele tilgangen er ikke akkurat på topp noen tips ? har dessverre ikke så mye info om bilen i det hele tatt. så blir til at jeg må finne ut alt selv. men selger foralte at det var 190 Hk i den nå så NOE har han vell gjort. Leter etter delebiler selv jeg nå, men de er ikke lett og få tak i:( Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Savner Unoen jeg hadde nå. Fin bil dette, vurderte å kjøpe denne da den var til salgs for lenge siden, men økonomien strakk bare ikke til. Jeg synes disse bilene er utolig artige! Du kommer til og få mye glede utav bilen vertfall! Hvordan er tilstanden ellers? Mye rust? Hva er gjort med motor? OSV. Gleder meg til og få den på veien:D tro dette blir en morsom sak. Tilstanden på bilen er at står. mangler ny oljekjøler men oljekjøleren til uno har gått ut av produkjson. Var en del rust under bilen og i hjulbuene. med motor er jeg ikke sikker på hva forige eier har gjort. men holder på med og finne det ut:P alt skal hvertfall skiftes. Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Du får si ifra hvis du skal selge vætt xD Savner min i.e så fælt! *Snufs* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 grom liten snurretass det der;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 gamle kjerra! filmet en gang i 2001 tror jeg? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg