Jump to content
Bilforumet.no

Fiat Uno Turbo

Bruker
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Fiat Uno Turbo

  • Rank
    Kenneth Mohn
  • Birthday 10/25/1987

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Motorsport
  • Modell (eks S4)
    Uno Turbo I.E.
  • Biltype (eks Audi)
    Fiat
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Yrke eller sivil status
    Dekkomlegger/mekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    1,3L
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    MOTOR:Balansert veiv, slipte råder, org stempler, org komp, portet topp innsug og pleniumskammer, omslipt kamaksling fra Kent Kams, justerbar wastegate turbo lader 1,2bar max, økt bensintrykk fra 3,5 til 4,5, 2,5" eksos hele veien, green filter..
  • Fylke
    Hedmark

Contact Methods

  • Bosted
    Brumunddal
  1. Kansje det. Er ikke skilter på da jeg ikke har hatt behov for den. Har rukket å kjørt 1 gang på bane med den før snøen kom. Men den er bygd så det er bare eu kontroll og smelle på skilter. Fullstendig rustfri! Brukte 6mnd på bare karosseriet. Og rustbearbeiding. Men du får slenge inn en e-mail eller tlf så kan vi prates mer om det?
  2. Hehe med Fiat så må du bite i det du må skru litt. Ellers så kan du selge den til meg hehe. Hva mangler for og få den på veien nå da? Har det kommet mye rust på den ell?
  3. Litt specs på motor i din fiat. Balansert veiv, slipte råder og vektjustert med stempler. Portet topp samt innsugs bøy og pleniumskammer. Custom slipt kam fra km kams, med lash caps tot 8.7mm løft (husker ikke durasjon) Dette er i allefall det jeg gjorde med motoren. Den har tydeligvis hatt ett par eiere mellom oss! Vet ikke om noe av dette er blitt modifisert i senere tid. Så til ditt problem med ic, kjøp deg en 14cm høy og mellom 40-45cm lang ic som du henger under metall ramma radiatoren står på. Denne har mer enn nok kjølekapasitet til den vesle motoren, og er smal nok til og havne plant med bunn av frontfanger. Skal legge ved bilder så snart som mulig.
  4. Hei, ser du driver å fikser på gamle gode tyttebæra mi! Hvis du lurer på spec på motor, evt deler og tips er det bare og skrive. Jeg som bygde om bilen din i 2006 med hørmann og motor. Ble ferdig med min Uno turbo #2 i sommer. Skal se om jeg får lagt ut bilder av den her.
  5. Jonny (stefar) bygde opp karosseri i 01-02 den ble så solgt ut av familien til en som kjørte den sundt med en gang pga ordentlig griskjøring. Jeg kjøpte den tilbake å bygde om bilen med ny motor å bredding osv.
  6. Du Vågen jeg har ikke laga stylinga selv... er som en annen her innpå sa at det står i annonsen at det er org hørmann styling. Men en annen ting, det med at noen av dere mener den er kjørt hardt! Altså hva er å kjøre hardt i deres mening? Til alle missforståelser: Den er ikke kjørt ved gjøvik! Ja den har hatt tilholds sted på stange det siste året. Den er ikke solgt. Jeg har selv flyttet til nord trønderlag.
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.