Gå til innhold

En gåte til Bilforumet

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skjønner ikke hva du snakker om jeg din stusselige fant...

 

Og hvem sier det mest om... Sier begrepet VTOL som jeg ba deg greie ut om litt høyere opp i tråden deg noe som helst?

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem sier det mest om... Sier begrepet VTOL som jeg ba deg greie ut om litt høyere opp i tråden deg noe som helst?

 

ingen verdens ting...ga deg link over hva jeg mente.. det enkle er ofte det beste... har ingenting å diskutere med deg jeg... sikkert en morsom type du...haha

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen verdens ting...ga deg link over hva jeg mente.. det enkle er ofte det beste... har ingenting å diskutere med deg jeg... sikkert en morsom type du...haha

 

Var det itte det je tenkte...

 

VTOL står for Vertical Take Off and Landing, og det var vel nettopp det man bedrev i snutten du linket til.

 

Men når et slikt fly har tatt av er det fortsatt vingene man baserer seg på for å holde seg i lufta over tid, så det representerer ikke noe helt annerledes sånn sett. Og heller ikke spesielt relevant for gåten her på Bilforumet.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha...og hvorfor ga du meg 15 min på å greie ut om noe da?

jo fordi jeg rettet litt på deg.. men det sære egoet ditt tålte nok ikke det så da måtte du ro bort og utfordre på en annen måte...haha.. snakker vi mobbet som barn eller?

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha...og hvorfor ga du meg 15 min på å greie ut om noe da?

jo fordi jeg rettet litt på deg.. men det sære egoet ditt tålte nok ikke det så da måtte du ro bort og utfordre på en annen måte...haha.. snakker vi mobbet som barn eller?

 

Ikke begynn på noe du er dømt til å tape og som får oss begge bannet. Dessuten er jeg litt usikker på hvor du korrigerte meg...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal jeg tape? at jeg er en vinner å du en taper diskusjon?

sa bare at alle fly ikke var sånn jeg...haha..og da fikk jeg 15 min å greie ut om div ting jeg ikke har peiling på..haha...nerd..

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal jeg tape? at jeg er en vinner å du en taper diskusjon?

sa bare at alle fly ikke var sånn jeg...haha..og da fikk jeg 15 min å greie ut om div ting jeg ikke har peiling på..haha...nerd..

 

Joda, at motoren gir fremdrift og vingene løftkraft gjelder også for VTOL. I tillegg har slike fly en innretning som tillater de å ta av og lande tilnærmet vertikalt.

 

Eller for å si det på et språk du forstår:

 

lol din tosk...haha...motoren gir fremdrift og vingene løftekraft...haha...taper...bla bla bla vertikalt...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..herlig fyr du!

motoren gir vel løftekraft hos vtollsofsblablabla...whatever..

fant...

 

hihi...iofs...lol...men denne kapasiteten rokker ikke ved at også VTOL-maskiner har vinger og motor på ganske ordinær måte...haha. fjøsnisse...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra med voksne folk her på forumet, kranglefanter og bedre vitende,meld dere på ett program som heter : Er du smartere enn en 5 klasse elev?

 

Du er klar over at du ikke er særlig bedre selv når du poster et slikt innlegg...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår