Øyvind Ryeng Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Hvem selger røde Koni-dempere? Trenger 4 til Coupéen min. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 her skryter de av at de er billige på koni,men det gjør vel de fleste:D http://www.vestfold-styling.net Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Sendte de mail, får høre hva de sier... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Bestilte gule Koni fra PowerZone (!). Fremme er de justérbare med ratt i toppen av stemplet, og bak må stemples trykkes ned og rotéres (tror jeg). Blir bra med dempere som faktisk demper noe som helst, istedenfor de som står på nå, som ikke engang er sykkelpumper. De lover 2-3 ukers leveringstid, så vi får se om de klarer å holde det. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cq85 Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Hva måtte du betale for demperne? Siter * 94 RS2 * 85 coupe quattro * x 82 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Da var de ankommet! De kom på 7.500 - kunne nesten kjøpt Gewinde med en gang (H&R-fjørene jeg har liggende kom på 3.000.) Råd og tips under monteringen? Anyone? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Jeg kunne skaffet deg demperne for 5k og fjører for 1,5k.. gule koni og AP fjører.. Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Da var de ankommet! De kom på 7.500 - kunne nesten kjøpt Gewinde med en gang (H&R-fjørene jeg har liggende kom på 3.000.) Råd og tips under monteringen? Anyone? 7.500.- ???? Er de av gull eller ? Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Ikke sett dem på det stiveste med det samme du monterer dem. De tåler det ikke og da må du mest sannsynlig bytte dem etter en uke eller to. Har selv gule koni og lært av dette, så nå har jeg dem en omdreining tilbake fra det stiveste. Er stivt nok. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Kunne ha skaffet deg justerbart i høyden og hardhet for ca 8000. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 ikke vri dem rundt sånn som jeg gjorde en gang...haha...rett i søppla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 eg har mine på fabrikk instilling, synes det ikke er så verst, kunne vert litt hardere framme men men, hvordan justere eg dette egentlig ?. bare til å vir en omgang (seff likt på begge sider da) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Må ærlig innrømme at demperkjøpet var en smule impulsivt, kunne sikkert spart litt $$$ på å høre rundt. kiv_tuning og Ivers1: Hvor var dere da jeg la ut denne tråden? Det er liksom totalt unødvendig å komme med slike kommentarer _etter_ at en har demperne i hus... :( Håkon A: Vri rundt? Det er jo slik bakdemperne justéres, vel og merke med stemplet helt i bunn... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Faen hvor dyre de var til Audi da.. Til min BMW koster de ca 900kr pr stk forran og 600kr pr stk bak.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Øyvind R: Sorry, tenkte bare jeg skulle informere. Er bare innom bilforumet en gang i blant. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg