Stra6 Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Heisann.. Jeg lurte litt på hvilken retning dere anbefaler å sette sub-elementet for at det skal bli mest mulig bass inne i bilen? Elementet kommer til å ligge under hattehylla. jeg må bygge ny kasse for at det skal passe :) Takker for svar :))):pray Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Det finnes forøvrig ferdigkasse til 244 også, uten elementer men med plass til to 10"... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stra6 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Okei, Men jeg tenkte jeg skulle ha en 12" bare. Men ser jo ut som at de er ment til å stå bakover, så det er vell det som er best da? :P Siter Member of: VMB (Vennesla MAX breit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anleggsgartnern Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 personlig vil jeg ha vendt elementene så de peker bakover. men om du vil massere ryggen til dem som sitter i baksetet kan du jo ha dem framover :P . Siter - '90 MB 230E - '99 Hyundai H1 2,5D Vare, kort type - '84 Bürstner 500 TL Club( Fritidsbolig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet April 11, 2009 Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Forska mye på det i 240`n jeg hadde. Beste plassering er helt inntil bakplata. Da fikk jeg mest bass inn i bilen. Men at elementet peker bakover er utvilsomt det som lønner seg om du skal høre bassen. Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg