Gå til innhold

Min 1.8T - S4-skinn montert

Ranger emnet


plogenA4

Anbefalte innlegg

  • Svar 403
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1. Du snakker for ALLE ved å si "ja", når jeg spør: Er det noen andre som tror den ville kledd bilen min?

2. Du hevder at disse er sortere enn bilen min uten å ha sett verken lyktene eller bilen i virkeligheten.

3. Du skriver bruker punktum etterfulgt av en smiley som inneholder en kolon. (Kolon er i seg selv et punktum)

4. Du benytter deg av stor "P" smiley.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt følgende:

-Ny forsterket forstilling, komplett

-Ny downpipe (erstatter katalysator)

-Induction Hose Kit

-120x140cm med sort fleece til tak,a-stolpene og dørtrekk (S4-look)

mycariscrap.jpg

 

Valgte fleece fordi det er enklere å få formet pent i forhold til comfort suede (det samme som alcantara). Pris spiller også inn, men ikke så veldig mye i dette tilfellet.

 

Bilde av S4-interiør med sort taktrekk og sorte stolper.

30_-166601828.jpg

 

Som dere ser så mangler jeg nedre del av orginalfanger foran og bak også. Har fått kloa i en ny komplett frontfanger og et nytt panser som skal settes på før hel-lakkering av bilen. Disse blir plukket opp i dag og levert til meg på mandag.

 

I løpet av dagen var planen å gjøre klar til trekking av taket, finne ut hvordan jeg skal farge sol-skjermene og håndtakene rundtom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plogenA4: Gjort mye med bilen siden du kjøpte den og veldig mye bra arbeid her. Ser at det er 100ganger enklere med frontmontert IC når du ikke har tåkelys å bry deg om :) Fortsett den gode stimen du er i nå så blir bilen din sykt strøken :) Bra tråd :) Godt arbeid.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57e4_1_sbl.JPG

 

Bare jeg som tror de der hadde kledd bilen min? :)

 

Sota Facelift:D dette kan bli bra:) Men er det sotfilm eller er det lakka sort disse lyktene? Tenkte på om d kommer noe lys i det hele tatt:op: hehe

Endret av mordi87

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av dagen var planen å gjøre klar til trekking av taket, finne ut hvordan jeg skal farge sol-skjermene og håndtakene rundtom.

 

Kjøp sort spraylakk å farge solskjermene med:) gjorde dette i en av golfene, ble faktisk jævla bra;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp sort spraylakk å farge solskjermene med:) gjorde dette i en av golfene, ble faktisk jævla bra;)

 

Ja, det er nok det jeg skal gjøre! Har noe som heter interiør-lakk, som skal være litt elastisk og trekke seg inn i vinylen. Får håpe det blir bra. Kom nylig inn nå etter å ha ribbet den innvendig :)

 

plogenA4: Gjort mye med bilen siden du kjøpte den og veldig mye bra arbeid her. Ser at det er 100ganger enklere med frontmontert IC når du ikke har tåkelys å bry deg om :) Fortsett den gode stimen du er i nå så blir bilen din sykt strøken :) Bra tråd :) Godt arbeid.

 

Måtte ofre en av de hornene som satt i front der, men gjorde ingenting, fordi det ene virka "ustemt/sprengt". Bryr meg ikke så mye om grøftlys før jeg har fått kloa i en S4-fanger egentlig, og da kan det hende jeg må gå ned på dim på disse rørene. Men det er bare kjekt. :) Hyggelig å få slike tilbakemeldinger som dette også, hjelper på motivasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sota Facelift:D dette kan bli bra:) Men er det sotfilm eller er det lakka sort disse lyktene? Tenkte på om d kommer noe lys i det hele tatt:op: hehe

 

Om du på feltet under selve lykta der hvor plast-dekselet skal sitte, så ser det sprayet ut. Om dette er tilfelle så tror jeg ikke det er mye lys å få gjennom disse lyktene. Når jeg først så lykta så håpa jeg på at den var laget slik, med sort glass, men det er nok ikke tilfelle :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår