Gå til innhold

Min 1.8T - S4-skinn montert

Ranger emnet


plogenA4

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 403
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke hatt tid til å skrive her i det siste, fordi jeg har vært opptatt med å jobbe overtid. Har jobbet fra 07-23 hver dag siden Lørdag.

 

Som dere ser i tidligere innlegg i tråden min, så har jeg vært i Molde å hentet meg noen felger. Disse kunne jeg kjøpe fordi jeg hadde solgt RS4-felgene, og brukte pengene jeg fikk for de til å handle meg nye felger. Nå viser deg seg at kjøperen har trekt seg, etter vi har avtalt at jeg trygt kunne bestille meg felger med pengene han overførte på forskudd. Jeg sa at han skulle få felgene uten dekk for 2700. Dette er orginale RS4-felger med Audi-stempel. Fikk inn 2500 på kontoen, men orket ikke lage noe styr over de 200 kronene. Har tatt av dekkene fra felgene og gjort klart til sending. Dekkene fra RS4-felgene kastet jeg over på nyfelgene, siden disse var nesten nye. Men nå er saken slik at kjøperen har funnet en "bedre deal". Noen kopifelger til 2000, så her sparer han en god del mot å få seg noen felger som er laget av tinn og malet med tokomponent rullemaling. Så nå krever han å få tilbakeført pengene sine slik at han kan kjøpe seg kopifelger. Da spørs det om sharif vil ha tilbake felger som har hatt gummi på seg og om jeg i det heletatt gidder å kjøre til Molde igjen for å levere felgene hos Atlantico.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du skriver et klageinnlegg her istedenfor å svare meg på PM når jeg i tillegg har funnet kjøper på felgene dine.

 

Visst saken her er at noen ikke holder avtalen sin, så lurer jeg på hvilken del av avtalen du IKKE bryter når du skulle sendt felgene for en uke siden, pluss at du ikke svarer meg når jeg spør hvorfor.

 

Og når unnskyldningen din er at du må bruke 40k på å spille poker, så sier vel det sitt.

 

Tror vi alle vet her at jeg kommer til å ende opp med verken felger eller penger.

 

Hva er egentlig problemet når jeg har skaffet deg kjøper på felgene? Du lager en stor sak utav ingenting, når dette lett kan løses på en måte som kommer oss begge til gode. og ikke kom her og si at økonomien er problemet, når du egentlig bor hjemme og snylter på trygda.

 

Foreslår at du fører tilbake pengene mine og selger felgene dine til noen andre. Bremser opp pokerspillinga og holder godt kjeft om å be andre holde avtaler når du ikke gjør det selv.

 

Takk

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel understreke at jeg er på jobb akkurat nå. Gikk på dagpenger etter jeg var ferdig i militæret og ja jeg har 10 000$ på nettpokeren. Om du bruker pokerstars, så skal du få pengene dine i løpet av en time. Skal jeg ta ut fra pstars tar det ti dager. Og om du mener jeg bor "hjemme" så lurer jeg på hva du mener med det. Jeg har mitt eget hjem, imotsetning til deg. Jeg er ble født uten å vite hvem faren min var/er og mistet moren min for 11 år siden, så kom ikke her å påstå noe som helst om meg. Men for alt jeg vet, så aner ikke du hvem noen av foreldrene dine er, så jeg skal ikke grine over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig bryr jeg meg ikke om hvem verken du eller foreldrene dine er.

 

Jeg vil bare løse dette på en skikkelig måte. Noe vi fint kunne gjort hvis du kunne svart meg på PM istedenfor å lage chickfight her :)

 

Har sendt deg melding både på msn, vacn og her. Fint om du svarer, så ordner vi dette lett.

 

Det er jo åpenbart at du har penger. Så da synes jeg du kan sette pengen tilbake til meg, og selge de til noen andre. Så slipper vi begge styre med det her nå.

 

Jeg har en forelder som er avdød jeg også, så du trenger ikke dra oss inn på den stien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som gjør dette persronlig ved å kalle meg en trygdesnylter og hevde at jeg lever på foreldrene mine. Er jo tydelig hvem som er mest shortstack av oss to. Har ikke vært tilgjengelig i det siste heller, så det er så greit. Hadde du i det heletatt vært seriøs så hadde du gjort slik som andre folk, bare ringt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å ringe deg når du ikke har hatt et telefonnummer jeg har klart å finne.

 

Leita i en time i går men fant ikke en dritt.

 

Nei, det er du som gjør dette personlig ved å slutte å svare meg, og heller stempler meg som en useriøs tulling og lager en post på et forum istedenfor å løse dette privat når jeg prøver på det.

 

jeg gir vel en god faen i hvor du får pengene dine ifra og hvor du bor.

 

bor hos mamma selv, og det er bare flotters!

 

Jeg vil bare løse dette på en skikkelig måte. Jeg har funnet en god løsning, men du vil jo ikke svare.

 

Og som sagt, hadde ringt deg for lenge siden hadde det ikke vært for at jeg ikke finner et nummer, og ikke finner en eneste person på ditt navn i en eneste nettkatalog.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er bilen EU-godkjent, så nå er det mye enklere å trickse litt med bilen. Har blandt annet fått sveiset meg 3" downpipe for mer flow, skaffet meg noen større dyser og bestilt meg K04.

Picture542.jpg

Picture537.jpg

 

Vil skje mest motorrelaterte ting fremover, har startet å rydde litt i motorrommet. Planen er i første omgang å få flyttet batteriet til bagasjerommet, og benytte tomrommet der oppe til andre ting som f.eks kjøleveskebeholderen. Grunnen til at jeg skal få forskjellig opp dit, er fordi jeg har bestilt meg deksel fra facelift A4 som dekker til hele den delen bak veggen. For dere som lurer, så kostet delene til denne modden en tusenlapp.

Picture535.jpg

 

Fikk også hentet meg noen senterkopper til de nye felgene og startet å høyglanspolere innsuget i dag. Turboen som er bestilt vil også bli høyglanspolert før den blir montert. Mens den gamle K03'en vil bli overhalt og solgt / brukt som reserveturbo.

 

Slik ble felgene:

Picture550.jpg

 

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke orket å gjort mye nå i det siste siden det har vært så sykt fint vær og feriekos. Men i dag kom det litt regn, så jeg tok meg selv i nakkeskinnet og startet å pusse litt på innsuget. Det groveste er kun kjørt over med 80, og det på flata er kjørt over med 240. Skal gå myye finere, slik at jeg i allefall kan speile meg litt i innsuget.

innsug_DUSUG.jpg

Endret av plogenA4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår