Gå til innhold

Min 1.8T - S4-skinn montert

Ranger emnet


plogenA4

Anbefalte innlegg

  • Svar 403
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Satser på at de nye felgene som kommer i løpet av uken kler bilen godt også. Når de sitter på bilen så gjenstår det bare å velge hva som skal komme først av proffsot og hellakkering. Har sykt lyst på ny lakk, men har samtidig lyst på ny front før jeg gir den dyr lakk. Vi får se hva det blir til. Savner å kunne se uten å bli sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt avgårde to mailer til de jeg fant ut som hadde Johnson solfilm i Norge. Om det var mulig, så bestiller jeg en rull med 25% som jeg legger på alle siderutene + de små, og får swg til å legge 15% på bakruta av samme solfilm. Om dette er mulig, så vil det bli hellakkering mye tidligere enn forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt avgårde to mailer til de jeg fant ut som hadde Johnson solfilm i Norge. Om det var mulig, så bestiller jeg en rull med 25% som jeg legger på alle siderutene + de små, og får swg til å legge 15% på bakruta av samme solfilm. Om dette er mulig, så vil det bli hellakkering mye tidligere enn forventet.

 

Pris på sotfilmen ? :)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker, er veldig fornøyd selv!

 

Jeg venter i spenning. Fikk spørsmål om hvilket firma jeg jobbet i nå, så jeg lurer på om de kun selger solfilmen til firma.

 

Så har jeg hentet meg noen deler som skal monteres når motorfestene kommer.

Picture435.jpg

Stagene var ikke på bilen når jeg kjøpte den, og støtputen revner hele tiden på grunn av defekte motorfester på siden og mangel på støttestag.

 

Ellers så kan det hende jeg har funnet meg ny forsterket clutch. Venter på svar fra selgeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ordnet meg med nytt panser, siden det andre fikk seg en smell av motoren. Dette blir hentet neste fredag. Har også kjøpt meg en ekstra fanger som skal cleanes ved å spleise den med nedre del. Så da er det kun 2 parkeringsbulker igjen før bilen er klar til lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ordnet meg med nytt panser, siden det andre fikk seg en smell av motoren. Dette blir hentet neste fredag. Har også kjøpt meg en ekstra fanger som skal cleanes ved å spleise den med nedre del. Så da er det kun 2 parkeringsbulker igjen før bilen er klar til lakkering.

Kunne fått min billig billig daaa! Så hadde jeg blitt kvitt dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår