Gå til innhold

Min 124 230E


kleiven

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om min 230E og da.

Selv om det i utgangspunktet ikke skulle gjøres noe med den pga andre tidkrevende prosjekter.

 

Det som var gjort før vinter var senk og noen felger, var egentlig ikke tenkt på å kjøpe dessa momo felgene, men pga lang ventetid å sånt så vart det de. Selv om jeg synes senter på de er litt "bling", men liker de bedre nå.

 

 

Hjulene subbet selvsagt med den senken jeg har, så i steden for å heve den litt kjøpte jeg like så greit skjermvals fra usa :)

Da vart det valset rundt om å hjulene passet.

 

Men for ca 1,5mnd siden så gikk det galt i en sving like ved meg som resulterte i et lite autoværn besøk.

Skadet da frontfangern,venstre skjerm, dører å baksjerm.

Men alt er fikset bortsett fra frontfanger og baksjermen(synes ikke sååå veldigt på den da)skal rette og lakke etter påske

 

Så er på jakt etter frontfanger!

 

Bilder:

20julibilbilder057.jpg

20julibilbilder055.jpg

24062008407.jpg

 

Men nå er jeg litt ivrig på å få den litt mer spesiell, tenker ikke på kjempe styling greier å sånt, men att den skal skille seg bittelitt mer ut av alle 124 som går her

Har dere noe tips? Annen fanger en orginal,takvinge, orange park i blink+++ ?? Hva tror dere.

(Har ikke tid eller penger til noe kjempe prosjekt da jeg har E30 med v8`r å bruke tid på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

facelift2 rundt om!(panser,koffertlokk,ensfarget)

avantgardegrill,500/klarglasslykter,amgfanger e.l.

Ellers hold den rustfri så skiller den seg ut fra mange 124 biler

 

Hvilket innpress og størrelse er det på felgene/dekkene dine?

    VW Passat 2.0TDI  2006

 X Audi S6 2,2 20VT  1997

 X Audi A6 2,5TDI Quattro 2001

 X Audi A6 2,5TDI Quattro 1996

 X Mitsubishi Pajero 3000 Fjallasport 1992

 X mitsubishi Pajero 3000 1991

 X Volvo V70XC 2,5T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår