kleiven Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om min 230E og da. Selv om det i utgangspunktet ikke skulle gjøres noe med den pga andre tidkrevende prosjekter. Det som var gjort før vinter var senk og noen felger, var egentlig ikke tenkt på å kjøpe dessa momo felgene, men pga lang ventetid å sånt så vart det de. Selv om jeg synes senter på de er litt "bling", men liker de bedre nå. Hjulene subbet selvsagt med den senken jeg har, så i steden for å heve den litt kjøpte jeg like så greit skjermvals fra usa :) Da vart det valset rundt om å hjulene passet. Men for ca 1,5mnd siden så gikk det galt i en sving like ved meg som resulterte i et lite autoværn besøk. Skadet da frontfangern,venstre skjerm, dører å baksjerm. Men alt er fikset bortsett fra frontfanger og baksjermen(synes ikke sååå veldigt på den da)skal rette og lakke etter påske Så er på jakt etter frontfanger! Bilder: Men nå er jeg litt ivrig på å få den litt mer spesiell, tenker ikke på kjempe styling greier å sånt, men att den skal skille seg bittelitt mer ut av alle 124 som går her Har dere noe tips? Annen fanger en orginal,takvinge, orange park i blink+++ ?? Hva tror dere. (Har ikke tid eller penger til noe kjempe prosjekt da jeg har E30 med v8`r å bruke tid på) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1972 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 facelift2 rundt om!(panser,koffertlokk,ensfarget) avantgardegrill,500/klarglasslykter,amgfanger e.l. Ellers hold den rustfri så skiller den seg ut fra mange 124 biler Hvilket innpress og størrelse er det på felgene/dekkene dine? Siter VW Passat 2.0TDI 2006 X Audi S6 2,2 20VT 1997 X Audi A6 2,5TDI Quattro 2001 X Audi A6 2,5TDI Quattro 1996 X Mitsubishi Pajero 3000 Fjallasport 1992 X mitsubishi Pajero 3000 1991 X Volvo V70XC 2,5T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg